  • 21. Data: 2004-07-16 10:26:20
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    swieta prawda

  • 22. Data: 2004-07-16 12:01:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    reszte wystarczy zetrzec delikatnie...

    .... myslenie nie boli.

    P.

  • 23. Data: 2004-07-16 12:09:30
    Od: "Kuba" <phu_bez_spamu_kuba@_bez_spamu_piotrkow.home.pl>

    ciach
    > A na MOJ ROZUM karta telefoniczna:
    >
    > NIE JEST TOWAREM.

    Jest towarem.
    Tak jak bilety do autobusu, amunicja do pistoletu i toner do drukarki.

    > Karta jest dowodem zakupu uslugi.

    Dowodem zakupu moze być tylko paragon lub faktura
    (w wyjatkowych okolicznosciach gwarancja)
    Karte można znaleźć na smietniku. :-))

    > Ma tez oprocz "zdrapki" swoj numer seryjny
    > i operator WIE jaki ma byc pod zdrapka numer.

    Jest to numer towaru.

    > Nalezalo sprawy zwiazane z usluga zalatwiac z uslugodawca,
    > z nim Pan zawarl umowe tak o sulugio telefoniczne,
    > jak i o sposob ich oplacania.

    Niekoniecznie.
    Wraz z zakupem towaru kupuje Pan również gwarancje.
    I - standardowo - przysługuje Panu prawo ze skorzystania z niej lub z
    rękojmi.
    Firma nie będąca klientem finalnym
    tylko pośrednikiem nie jest objęta prawami konsumenta. :-((
    I tu się zaczyna szopka.
    Bo w tym przypadku obowiązują zasady Kodeksu Handlowego.
    Czyli nie ma sztywno określonej (jak w przypadku praw konsumenta)
    daty naprawy, zamiany czy zwrotu towaru.
    I dla tego sprzedawcy wolą odsyłać do usługodawcy
    - bo zrzucają z siebie odpowiedzialność za towar.
    Ale "image" firmy (w tym przypadku Polkomtela) buduje się właśnie na
    kontaktach z klientem
    m.in. na załatwianiu takich przypadków - wiec każdy szanujący się
    usługodawca
    (który nie jest monopolistą) chętnie takie problemy powinien rozwiązywać.
    Ale na gruncie naszego kraju...

    Pzdr.:
    Kuba

  • 24. Data: 2004-07-16 12:10:51
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > reszte wystarczy zetrzec delikatnie...
    > .... myslenie nie boli.

    O, wróżka na grupie!

    Człowiek ma w ręku kartę, widzi w jakim jest stanie, ale oczywiście
    grupowy jasnowidz wie lepiej. ROTFL

    Czarek

  • 25. Data: 2004-07-16 14:27:11
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > O, wróżka na grupie!
    >
    > Człowiek ma w ręku kartę, widzi w jakim jest stanie, ale oczywiście
    > grupowy jasnowidz wie lepiej. ROTFL

    skoro sam stwierdzil ze za mocno wtedy zrobil to wystarczy , inaczej wtedy
    robil bo nie myslal czym to grozi teraz
    wie.

    A tego ROTFLa to sobie.. Wiesz..

    P.

  • 26. Data: 2004-07-16 17:39:16
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > skoro sam stwierdzil ze za mocno wtedy zrobil to wystarczy , inaczej wtedy
    > robil bo nie myslal czym to grozi teraz
    > wie.

    Jakbyś nie zauważył, to już w postingu rozpoczynającym wątek było
    napiasne: "Po prostu farba (czy to coś) była twarda i źle zchodziła,
    więc musiałem traszkę moniej scierać." - _troszkę mocniej_, a nie "za
    mocno". Czemu "troszkę mocniej"? No pewnie dlatego, że farba inaczej nie
    chciała dobrze schodzić.

    Jeśli nadal masz problem z interpretacją tekstu dokładnie przeanalizuj
    zdanie: "do tej chwili całego kodu nie odsłoniłem bo odchodzi z
    pozostałymi cyframi i zostawilem to jako dowód źle wykonanej karty".

    > A tego ROTFLa to sobie.. Wiesz..

    Nie wiem. Wysłów się.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 27. Data: 2004-07-16 18:41:22
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > 00,01,02,03,....99 wpisz 99 razy kod to nie bedziesz w plecy 50 zl. Myslenie
    > nie boli.

    Oj chyba Ciebie boli....wpisz kod kilka razy nieporwawnie (nie pamietam
    ile razy) i zablokujesz kartę sim.
    Nawet konsultant w BOK nie chcial więcej niz 2 razy próbować.

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 28. Data: 2004-07-17 09:14:12
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > zdanie: "do tej chwili całego kodu nie odsłoniłem bo odchodzi z
    > pozostałymi cyframi i zostawilem to jako dowód źle wykonanej karty".

    Skoro i tak nie uznaja gwarancji, to dowod niepotrzebny i moze
    sprobowac delikatnie zetrzec, inaczej sie sciera na szybko, inaczej teraz
    gdy wie czym grozi.

    > Nie wiem. Wysłów się.

    wsadz w dupe.

    > Pozdrawiam

    ja rowniez

    > Czarek Gorzeński

    P.

  • 29. Data: 2004-07-17 09:16:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Myslenie

    > Oj chyba Ciebie boli....wpisz kod kilka razy nieporwawnie (nie pamietam
    > ile razy) i zablokujesz kartę sim.
    > Nawet konsultant w BOK nie chcial więcej niz 2 razy próbować.

    Wiem, ale istnieje w takich systemach cos takiego jak sesja, ktora trwa iles
    tam czasu.
    nikt NIe kaze Ci robic tego przy jednym polaczeniu w okreslonym przedziale
    czasowym.

    Nie boli nie :)

    P.

  • 30. Data: 2004-07-17 10:34:17
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > wsadz w dupe.

    O, kolegę nerwy ponoszą... może czas odpocząć i nie zniżać poziomu
    swoich "argumentów" do opluwania innych? Z mojej strony EOT, bo to nie o
    anatomii grupa.

    Czarek Gorzeński