  • 21. Data: 2006-06-28 14:35:15
    Temat: Re: kanary po raz enty
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > On po prostu pisze, że w tym kraju obowiązuje Prawo. I tylko tobie się
    > wydaje, że kogoś tak wielkiego i wspaniałego jak TY ono nie dotyczy.

    Mam dobra rade. Zrob sobie przerwe od kompa, zazyj
    blotnych kapieli, zrob cokolwiek, co by poprawilo
    Twoje cokolwiek nadszarpniete zwoje mozgowe.

    Po tym kurazu proponuje wrocic do dyskusji...

    BTW: w tym kraju nie obowiazuje prawo tylko PRAWO
    SILINIEJSZEGO - widze to doskonale niestety
    prowadzac DG.

    Neko

  • 22. Data: 2006-06-28 14:36:11
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

> [...]

    Mam dobra rade. Zrob sobie przerwe od kompa, zazyj
    blotnych kapieli, zrob cokolwiek, co by poprawilo
    Twoje nadszarpniete zwoje mozgowe.

  • 23. Data: 2006-06-28 14:47:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > Mam dobra rade. Zrob sobie przerwe od kompa, zazyj
    > blotnych kapieli, zrob cokolwiek, co by poprawilo
    > Twoje nadszarpniete zwoje mozgowe.

    To oczywiście miała być odpowiedź na post n...@t...pl.
    Niestety masz źle skonfigurowany czytnik (nie zaznaczasz cytatów oraz
    odpowiadasz po delimiterze). Więc wyszło, że odpowiedziałem tobie.

  • 24. Data: 2006-06-28 16:01:48
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    n...@t...pl napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jechalem sobie autobusem, zazwyczaj po skasowaniu biletu robie z nim
    > najprzerózniejsze rzeczy, gniote, dre, chowam gdzies - po prostu
    > zamuje rece nie myslac o tym za bardzo.
    [..]

    Z tego co piszesz nie wynika, że kanar cie zatrzymał siłą. Jeśli tylko
    stojąc w drzwiach uniemożliwił ci wyjście, to nie zrobił nic złego.

    A że dostałeś karę, to chyba nic dziwnego, skoro nie miałeś biletu.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 25. Data: 2006-06-28 16:10:13
    Od: n...@t...pl

> [...]
    > stojąc w drzwiach uniemożliwił ci wyjście, to nie zrobił nic złego.
    >
    > A że dostałeś karę, to chyba nic dziwnego, skoro nie miałeś biletu.

    Abstrachując od tego, jak się ma kwestia nieaktualnych danych dot.
    zameldowania oraz "niemojego" podpisu?

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2006-06-28 16:12:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Beniamin napisał(a):

    > [..]
    >
    > Z tego co piszesz nie wynika, że kanar cie zatrzymał siłą.
    Jeśli tylko
    > stojąc w drzwiach uniemożliwił ci wyjście, to nie zrobił nic złego.

    na jedno wychodzi.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 27. Data: 2006-06-28 21:10:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    n...@t...pl [###n...@t...pl.###] napisał:

    > A czy fakt że w autobusie były zainstalowane kamery jest już
    > dowodem? (przynajmniej na suficie były "grzybki" a z przodu pojazdu
    > napis że autobus jest monitorowany).

    To zależy, co będzie widoczne na tym nagraniu.

    > Pytanie z serii "tak z ciekawości" - czy kanar ma prawo zatrzymać
    > kogokolwiek, czy to z biletem czy bez biletu w taki sposób w jaki
    > zatrzymał mnie?

    Nie ma prawa. Zatrzymanie obywatelskie, gdyby nawet je odnieść do tej
    sytuacji, polega na zatrzymaniu w celu oddania w ręce organów
    ścigania. Może ono być połączone z przemieszczeniem osoby zatrzymanej
    tylko o tyle, o ile jest to niezbędne z uwagi na cel zatrzymania. A
    zatem przykładowo zatrzymanego możemy "przemieścić" na zaplecze
    sklepu, ale już nie możemy go wieźć do siedziby biura firmy na drugiej
    stronie miasta.

  • 28. Data: 2006-06-28 22:37:30
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik n...@t...pl napisał:

    > No i np. jesli w przyszlym roku mam w planach generalnie byc
    > zameldowanym poza granicami kraju (emigracja),

    Systemy meldunkowe różnych krajów (tych, w których jest meldunek, np.
    Niemcy, Finlandia, Rosja) mają się raczej nijak do siebie. W każdym z
    nich możesz być zameldowany osobno i nie ma to żadnego wpływu w
    pozostałych państwach.

  • 29. Data: 2006-06-28 22:44:34
    Od: n...@t...pl

    zbihniew napisał(a):

> [...]
    > Niemcy, Finlandia, Rosja) mają się raczej nijak do siebie. W każdym z
    > nich możesz być zameldowany osobno i nie ma to żadnego wpływu w

    Nie do końca rozumiem - jaki ma to zatem wpływ na moją sytuację?

  • 30. Data: 2006-06-28 23:42:16
    Od: d...@o...pl

    n...@t...pl napisał(a):
> [...]
    > odpowiadal "no to niech pan zglosi na policje".
    >
    > Pytanie: co powinienem zrobic? Placic nie mam zamiaru (ew w ramach
    > poprawienia sobie humoru zamienic 100 pln na jednogroszowe monety i z
    > takimi sakwami sparalizowac kase). Jak sie przedstawia sprawa
    > adresu na dokumencie i podpisu?
    >
    > No i np. jesli w przyszlym roku mam w planach generalnie byc
    > zameldowanym poza granicami kraju (emigracja), to w ogóle zawracac
    > sobie tym glowe czy kwitkiem od kanara podetrzec sobie pupe i isc
    > spac? Chodzi o to zeby osoby zameldowane tam gdzie ja (rodzice) nie

    Zgodnie z prawem nie ma prawa Cię zatrzymać, a w związku z tym
    kontroli biletu przy wyjściu. W moim mieście była już mała afera
    w związku z tym i pasażerowie kontrolowani "w drzwiach" biletów po
    prostu nie okazywali. Teraz kontrol może odbywać się wyłącznie w
    trakcie jazdy autobusu\tramwaju. Zazwyczaj ma ona miejsce podczas
    postoju na któryms ze skrzyżowań. Również pozdrawiam.