  • 1. Data: 2006-06-28 07:04:25
    Temat: jednoosoba działalność gosp a spółka z o.o.
    Od: M...@p...pl

    Witam serdecznie grupowiczów,

    Być może temat był już poruszany ale nie dotarłem do posta o tej
    tematyce.

    Otóż prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, którą
    chciałbym przekształcić w spółkę z o.o.

    Czy szybciej/prościej jest od nowa zarejestrować spółkę czy
    przekształcenie jest lepszym rozwiązaniem. Chciałbym zachować
    nazwę i przeprowadzić jak najszybciej procedurę.

    Uprzejmie proszę o odopowiedź.

    Maciek

  • 2. Data: 2006-06-28 08:33:29
    Temat: Re: jednoosoba działalność gosp a spółka z o.o.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    M...@p...pl wrote:

> [...]
    > przekształcenie jest lepszym rozwiązaniem. Chciałbym zachować
    > nazwę i przeprowadzić jak najszybciej procedurę.

    Nie da się przekształcić 1-osobowej DG w Sp. z o.o.

  • 3. Data: 2006-06-28 08:58:18
    Od: stern <s...@0...pl>

    jureq napisał(a):

    > Nie da się przekształcić 1-osobowej DG w Sp. z o.o.

    da się,
    w sensie: miałem 1 DG a teram mam sp. z o. o. :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-06-28 14:52:07
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > da się,
    > w sensie: miałem 1 DG a teram mam sp. z o. o. :)

    I w tym cały jest ambaras, ze mozna jedno z drugim miec naraz :-)

  • 5. Data: 2006-06-28 19:39:25
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <M...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Czy szybciej/prościej jest od nowa zarejestrować spółkę czy
    przekształcenie jest lepszym rozwiązaniem. Chciałbym zachować
    nazwę i przeprowadzić jak najszybciej procedurę.

    Poniewaz nie ma mozliwosci przeksztalcic, wiec pozostaje tylko pierwsze
    rozwiazanie. Mozesz jeszcze kupic od kogos spolke, ale to niebezpieczny
    interes :)

    Pozdrawiam
    SDD