  • 1. Data: 2006-06-28 06:52:49
    Temat: Pytanie na temat organem nadzorczym nad Stowarzyszeniem
    Od: "Sadam" <i...@p...onet.pl>

    Witam !

    Istnieje pewne Stowarzyszenie majace na celu wspieranie ludzi ubogich ...
    (ogólnie mówiąc) ... niestety wspierają tak naprawde przeważnie Prezesa i
    członków świty (co zostało udowodnione wyrokiem sądowym) ... notabene
    wygrywaja dużo przetargów państwowych - bo częściowo też wspomagają biednych
    organizatorów przetargów ... (czego niestety udowodnić nie mogę)
    I pomimo wszystko (wyroków sadowych) dobrze im się wiedzie ... po kolejnych
    wyrokach wybierając kolejnego niekaranego prezesa ...

    Pytanie ...

    Kto i w jaki sposób zanmuje się Stowarzyszeniami (działalność zarejestrowana
    w Sądzie) - w jaki sposób można "ukrócić" działanie takiej "firmy" kto może
    ich skontrolować i zakazać działania ... i na jakiej podstawie ...

    Sad.

  • 2. Data: 2006-06-28 06:54:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sadam napisał(a):

    > Istnieje pewne Stowarzyszenie majace na celu wspieranie ludzi ubogich ...
    > (ogólnie mówiąc) ... niestety wspierają tak naprawde przeważnie Prezesa i
    > członków świty (co zostało udowodnione wyrokiem sądowym)

    Może te osoby też są ubogie ? ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam