  • 31. Data: 2003-05-27 12:26:42
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > A cale to bajanie o tym, ze takich dialerow NIE MA, NIE BYLO I...NIE
    > POTRZEBA :-) to jest reczenie za cudza uczciwosc nie majac do tego
    > najmniejszych podstaw - cala branza dialerkowa akurat slow etyka badz
    > uczciwosc nie rozumie po prostu.

    pieprzysz bzdury kolego
    naczytales sie za duzo książek o teoriach szpiegowskich i teraz Cie to męczy
    polecam psychoanalityka

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2003-05-27 13:06:51
    Od: w...@p...onet.pl

    > To pokaż mi jeszcze dialer, w którym jest przycisk "połącz", a nie "wchodzę",
    > "OK", "Potwierdzam" i to jeszcze perfidnie umieszczone pod pytaniem o
    pełnoletność.

    ja nie wiem juz...czy to ja tak enigmatycznie tlumacze, czy moze to Ty jestes
    osobnikiem bezwarunkowo odpornym na wiedze?
    nie mam na mysli konkretnie dialera, tylko chociazby skrot do polaczenia z dial-
    up networking (oczywiscie chodzi o komputer z "zainstalowanym" dialerem)...i
    niewazne jaki jest do cholery napis "polacz" "tak" "nie" czy "pocaluj mnie w
    dupe"...uzytkownik musi COKOLWIEK kliknac, zeby wykonac polaczenie

    > Przez 0-700? Tak.

    hehe no juz teraz to mnie rozbroiles...moze taki komputer jeszcze sam sie
    wlacza?

    z tym sie zgodze akurat moge zgodzic

    pozdrawiam
    d.

  • 33. Data: 2003-05-27 14:15:44
    Od: w...@p...onet.pl

    > z tym sie zgodze akurat moge zgodzic

    to przez ten upal ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 34. Data: 2003-05-27 17:25:55
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
    > W taki sam w jaki odpowiadają prezesi każdej innej firmy za oszustwo.

    karnie? myślisz że udowodnienie sprawstwa kierowniczego jest takie proste?

    KG

  • 35. Data: 2003-05-27 18:09:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-27 19:25, Kamil Gołaszewski napisał:
    > karnie? myślisz że udowodnienie sprawstwa kierowniczego jest takie proste?

    Nie wiem. Za to działania na szkodę firmy już dużo dużo łatwiej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 36. Data: 2003-05-27 20:38:04
    Od: Lulek <l...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 May 2003 14:26:42 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

    >pieprzysz bzdury kolego
    >naczytales sie za duzo książek o teoriach szpiegowskich i teraz Cie to męczy
    >polecam psychoanalityka

    To jedyne co Ci przyszło do głowy? Przecież taka jest prawda - dialery
    jadą na robieniu ludzi w bambuko - mikroskopijna informacja z ceną, do
    której trzeba się jeszcze dokopać nie ma nic wspólnego z uczciwym
    działaniem. Ponadto widzialem (zagranicznego) dialera który instalował się
    w systemie sam, musiał być doklejony do innego programu. Ale powoli
    eldorado dla oszustów się kończy. Zdecydowanie za długo kwitł ten
    złodziejski proceder, wykorzystujący ludzką niewiedzę.

    (-)
    Lulek

  • 37. Data: 2003-05-28 00:04:04
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Lulek napisał:
    > To jedyne co Ci przyszło do głowy? [..]

    jedyne
    o czym innym można dyskutować z dyletantem?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 38. Data: 2003-05-28 00:04:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Nie wiem. Za to działania na szkodę firmy już dużo dużo łatwiej.

    problem w tym, że dialery przynoszą zyski, a wypracowanie zysków trudno
    podciągnąć pod działanie na szkode firmy

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 39. Data: 2003-05-28 01:17:15
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > problem w tym, że dialery przynoszą zyski, a wypracowanie zysków trudno
    > podciągnąć pod działanie na szkode firmy

    ROTFL, brawo! :-)))

    Ale nie karm już trolla...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 40. Data: 2003-05-28 02:29:46
    Od: Lulek <l...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 May 2003 02:04:04 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

    >jedyne
    >o czym innym można dyskutować z dyletantem?

    Nie, po prostu nie chcesz podjąć merytorycznej dyskusji. Przez
    nieuczciwość twórców dialerów, ludzie nabijają sobie astronomiczne
    rachunki. Póki co polskie dialery mieszczą się w pewnych znanych ramach,
    ale zagraniczne to już wolna amerykanka. Tymczasem nikt nie zagwarantuje,
    że za chwilę przywędrują do nas "co ciekawsze" sztuczki. Obawy na tym polu
    są jak najbardziej uzasadnione i nie da się ich zbyć sugerując komuś
    paranoję.

    (-)
    Lulek