  • 41. Data: 2010-07-22 09:49:00
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-22 11:41, barabella pisze:

    > Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
    > żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?

    Myślę, że jesteś głupi jak but u lewej nogi.

    Siedziałeś trollu w KFie, ale wyjąłem Cię, żeby popatrzeć jak
    radośnie skomlesz.

    A teraz uzasadnienie głupoty - Jak myślisz ... skoro jest to
    "odwet" za twoją działalność - problemem będzie wznawianie
    egzekucji co 10 lat ? NIE PRZEDAWNIĄ CI SIĘ JUŻ te
    wierzytelności. I to jest wesołe :)

    Ja tam na miejscu wierzyciela sprzedałbym ten dług za 1PLN 2
    arabom ;) ... ci przebiliby sobie klauzulę na wyroku i zaczęli
    się do ciebie "uśmiechać" po pieniądz ;)
    6008

  • 42. Data: 2010-07-22 11:38:08
    Od: barabella <m...@g...pl>

    On 22 Lip, 11:49, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do
    motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.ph
    p?uid=5356008

    Strachy na lachy

    http://pozwy.wieszjak.pl/pozwy-cywilne/86319,Przedaw
    nione-roszczenia-w-postepowaniu-cywilnym.html

    http://prawo-cywilne.net/przedawnienie/kiedy-przedaw
    ni-sie-zadluzenie--kredyt/13/2059

    http://www.sciaga.pl/tekst/15569-16-przedawnienia_ro
    szczen

    http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/przedawnienie
    _roszczen_cywilnoprawnych-a_5324.htm

    http://www.licytacje.info.pl/przedawnienie.html

    http://www.monitorprawniczy.pl/index.php?mod=m_artyk
    uly&cid=20&id=439

    http://www.se.pl/porady/wszystkie-prawa-dluznika/kie
    dy-dug-sie-przedawnia_120502.html

    Dziś ponoć na ten temat jest w Gazecie Wyborczej

  • 43. Data: 2010-07-22 11:42:03
    Od: barabella <m...@g...pl>

    /ciach/

    > Ja tam na miejscu wierzyciela sprzedałbym ten dług za 1PLN 2
    > arabom ;) ... ci przebiliby sobie klauzulę na wyroku i zaczęli
    > się do ciebie "uśmiechać" po pieniądz ;)

    czy araby to to samo co rotary club?

    /ciech/

  • 44. Data: 2010-07-22 13:39:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    u.googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    > Żenada, to jest
    [cut]
    Żenada to jest NK...

    > Jak myslisz Jotte, uda mi sie ukryć jeszcze przez 8 lat zagranicą,
    > żeby rzekome długi (zobowiązania) sie przedawniły?
    Zapewne, czemu nie.
    Wyjedź do np. Pakistanu, przyjmij islam i nie dadzą cię ruszyć.
    Tylko uważaj, żebyś tam czegoś nie nakręcił, bo tam szariat... :P

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2010-07-22 14:14:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-22 13:38, barabella pisze:

    > Strachy na lachy

    Strachy na lachy ... hmmm ... jak już napisałem - głupiś ...

    "Stach, ty nie pchaj się gdzie nie szukają cię,
    Wyżej tyłka nie podskoczysz, to pamiętaj,
    Swoje rób i więcej nie pouczaj mnie,
    Matka w domu chce zobaczyć cię na święta!"

    W wolnym tłumaczeniu: art. 123 § 1 KC.

    W wolniejszym - jeśli koleś chce ci zjechać tyłka i ma już
    prawomocny nakaz - szykuj wiadra wazeliny - bo będzie bolało ! (
    generowanie setek zapytań przez komornika ... czyli kosztów
    egzekucyjnych to pikuś :) )

    6008

  • 46. Data: 2010-07-23 19:58:34
    Od: barabella <m...@g...pl>

> [...]
    > prawomocny nakaz - szykuj wiadra wazeliny - bo będzie bolało ! (
    > generowanie setek zapytań przez komornika ... czyli kosztów

    Dzięki Gilu za społeczną edukację. Mówisz, że lepiej ściagnąć rodzinę
    do Niemiec? Od 1 maja przyszłego roku ma być tam w pełni otwarty rynek
    pracy dla Polaków. Chyba tak zrobię. Nie zapłacę złotówki na reżim. Z
    tego kraju pełnego masonów, pedofilów i wrednych ludzi trzeba uciekać.
    Złóż mi jeszcze życzenia urodzinowe
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 47. Data: 2010-07-23 20:20:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-23 21:58, barabella pisze:

    > Dzięki Gilu za społeczną edukację.

    Ja Cię nie edukuję. Ja Ci mówię co Cię czeka.

    > Mówisz, że lepiej ściagnąć rodzinę
    > do Niemiec? Od 1 maja przyszłego roku ma być tam w pełni otwarty rynek
    > pracy dla Polaków. Chyba tak zrobię. Nie zapłacę złotówki na reżim.

    Zapłacisz ... zapłacisz ...

    "Kolejna edukacja" :

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/20077,europejs
    ki_nakaz_zaplaty_ulatwia_dochodzenie_wierzytelnosci.
    html

    > tego kraju pełnego masonów, pedofilów i wrednych ludzi trzeba uciekać.

    Ty mi się nie musisz przedstawiać ...

    > Złóż mi jeszcze życzenia urodzinowe
    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

    Jak już robimy listę życzeń: Racz przestać śmiecić tymi swoimi
    gó*nianymi wypocinami na wszelkich grupach i zaprzestań na swoim
    śmiesznym blogu.

    No i jak wspominałem: Szykuj wiadra wazeliny ... na terenie EU
    twój "olbrzymi majątek" nie może czuć się bezpiecznie ...

    ROTFL !

    6008

  • 48. Data: 2010-07-23 20:32:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Errata

    > Jak już robimy listę życzeń: Racz przestać śmiecić tymi swoimi
    > gó*nianymi wypocinami na wszelkich grupach i zaprzestań
    ^^^^^^^^^^
    poprzestań
    > na swoim śmiesznym blogu.

    W sumie dobrą radą może być jednak zaprzestanie - jedną rękę do
    nocnika włożyłeś. Postępując tak dalej i mając zerowe pojęcie o
    prawie - wkładasz drugą, a być może zmusisz do picia z niego
    swoją całą rodzinę.

    6008

  • 49. Data: 2010-07-23 21:37:21
    Od: barabella <m...@g...pl>

    Podejrzany jesteś Gilu
    zastanawia mnie twoja rekinowa wola udowodnienia mi czegoś

    moja siostra jest we włoszech, kuzyn w irlandii, nikt nie sciaga ich
    od nich zadłużeń w polsce

    po pierwsze chcesz mi wmówić, że powód będzie miał interes wypałniać i
    opłacać jakies europekjskie wnioski zeby ściągnąc ewentualnie sama
    grzywnę? "Zobowiązanie" SO jedst wolne od wypłat, komorników, a poza
    tym jaki problem robić na czarno;-) 10 lat minie jak nic bez
    obowiedniej komunikacji;-) Ty chyba jesteś członkiem, sory, RC,
    albo...

    grzywna podlega zamianie na areszt, właśnie zamykam konto i zgłaszam
    sie do sądu o zamiennik 1-szego;-)
    nie pisza przecież bzdur...

  • 50. Data: 2010-07-24 01:50:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-23 23:37, barabella pisze:

> [...]
    > tym jaki problem robić na czarno;-) 10 lat minie jak nic bez
    > obowiedniej komunikacji;-) Ty chyba jesteś członkiem, sory, RC,

    Skup się debilu ... podałem ci art. ... każda czynność w związku
    z tym artykułem powoduje, że bieg przedawnienia biegnie od nowa
    ... Namaluję ci to:

    Wódz Ligęzy uparł się na ciebie ... dostał wyrok ... ty
    spier*alasz zagramanicę i myślisz, że po 10 latach możesz wrócić ;)

    On zaś (wódz ligęzy) robi ruch przed komornikiem ... i znów bieg
    przedawnienia ma 10 lat ...

    Ligęza może po prostu pierdnąć raz na 10 lat - a ty w świetle
    polskiego prawa masz przeje*ane ....

    Skup się niedźwiecki: jesteś skończony w polsce ... i to czy ja
    mam czy nie mam z tego niezłej zabawy nie zmienia faktu: Jeśli
    "ligęza" jęknie cokolwiek" przed komornikiem - to odnawia bieg
    przedawnienia o kolejne 10 lat.

    KUMASZ ?

    > grzywna podlega zamianie na areszt, właśnie zamykam konto i zgłaszam
    > sie do sądu o zamiennik 1-szego;-)
    > nie pisza przecież bzdur...

    Ależ oczywiście debilu - że piszesz bzdury - ... Tak zwane
    stawki dzienne zamienisz na areszt .... kwotę z cywilnego
    postępowania się nie da ! ... MUSISZ ZAPŁACIĆ CIECIU :)

    6008