  • 21. Data: 2010-07-19 22:10:49
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    barabella wrote:

    > przyjacielu czy przyjaciółko,

    drogi przyjacielu czy przyjaciółko.
    Ile jeszcze razy trzeba ci powtórzyć, że wszyscy mają w d.. co tobie się
    wydaje.

  • 22. Data: 2010-07-19 22:16:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    > przyjacielu czy przyjaciółko,
    > po pierwsze jakie rzeczy?
    Takie, o jakie potem masz sprawy karne sądowe z oskarżenia prywatnego.

    > nie publikuję zbrodni więc publikuję na onecie.
    I to jest jeden z twoich błędów.
    Nie chcesz - nie ucz się, co mi tam.

    Nie podpiąłem się aby specjalnie tobie doradzać, bo i tak za późno.
    Ale to czytają inni, niech chociaż oni skorzystają na przyszłość i takich
    głupot nie robią.

    > problem w tym, że jesli nawet bym opublikował coś trefnego, to onet
    > archiwizuje to tylko do pół roku.
    Byś się nie zdziwił. Tyle to muszą, a mogą ile chcą.

    > Sąd nie otrzymał, a w zasadzie
    > otrzymał odpowiedź z onetu, że nie maja takiego wpisu, czy watku czy
    > postu.
    A jednak cię skazali...
    I to prawomocnie.
    Teraz jesteś, wiesz, w takim jednym rejestrze - cieszysz się?

    > Sąd skazał mnie za przedruk powoda bez niczyjego podpisu.
    > Uznał, że pewnie taki wpis był na moim, a w zasadzie sto\warzyszenia
    > blogu. Nie mam zamiaru tu nikogo przekonywać o niewinności, bo to i
    > tak nie jedst droga własciwa...
    Mnie sedno sprawy nie interesuje, zresztą go nie znam. Podajesz nazwę firmy,
    coś tam o niej piszesz negatywnego i publikujesz to na terenie Polski.
    Przecież to głupota.

    > Ale jedno udowodniłem. Że tacy z nich
    > darczyncy jak ze mnie złoczyńca
    Udowodniłeś więcej niż jedno...

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2010-07-20 07:18:15
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-20 00:16, Jotte pisze:
    > Mnie sedno sprawy nie interesuje, zresztą go nie znam. Podajesz nazwę
    > firmy, coś tam o niej piszesz negatywnego i publikujesz to na terenie
    > Polski.
    > Przecież to głupota.

    A jaka byłaby różnica gdyby opublikował to np. na wspomnianym googlowym
    blogspocie? Skoro (wg niego) sąd i tak nie otrzymał potwierdzenia od
    Onetu i skazał na podstawie jakiegoś wydruku, to różnicy nie widzę
    (oczywiście zakładając może trochę naiwnie, że z tym wydrukiem to prawda)

    --
    MZ

  • 24. Data: 2010-07-20 08:13:27
    Od: barabella <m...@g...pl>

    SZANOWNA PANI ANNA LUBA,

    + koleżeństwo z ul. BARSKIEJ 39,

    incydentalnie odpowiadając na korespondencję pani mgr MONIKI RYDZAK,
    która w swoim piśmie , znak :: BM-III -R-051-716_10.07.08/38 była
    UPRZEJMA nie zrozumieć mojej korespondencji wg dat 24.06, 28.06 oraz
    6.07.2010, cytuję: "uprzejmie informuję, że załączono ją do akt
    skargowych Pana, albowiem jej niezrozumiała treść nie pozwala na
    zorientowanie się, w jakiej sprawie i jakiej konkretnie pomocy
    oczekuje Pan ze strony MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI".

    PROSZĘ więc i również dla mojej drobnej satysfakcji, o dołączenie do
    tych pism znak :: BM-III -R-051-716_10.07.08/38 PANI mgr MONIKI
    RYDZAK obecnie załączonej korespondencji ANNA LUBA=PG IV Ko1
    372_10.07.15 + PIOTR WESOŁOWSKI. + PAN ANDRZEJ POGORZELSKI-Dyr.
    POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH.

    AD MERITUM::

    Niesprzecznie z art. 7kpk POLSKICH PROKURATORÓW + art. 63 K. RP, można
    zasadnie MNIEMAĆ , że zostałem upoważniony przez poszkodowanego
    GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i kiedy przez moją skrzynkę majlową FRUWAJĄ
    JEGO "płacze" , że został źle potraktowany przez polski wymiar
    sprawiedliwości.

    BO nagle niby NAIWNE nadepnięcie na odcisk JELENIOGÓRSKIEMU
    możnowładcy-excouze le mot i krytyka, czy też RZEKOMA krytyka PRACY
    PANA LIGĘZY-OPEL z ROTARY KLUB w tle i na forum internetowym pozwoliło
    wygenerować przez 2/3 lata kwotę circa 21-26 tys. zł .

    I biedny GRZEŚ zanosi żale , że nie chcą GO schować do WIĘZIENIA za
    te QUASI długi wierzycielskie, tylko komornik i wydział wykonawczy SR /
    SO w Jeleniej Górze chcą ograbić Jego dzieci-RODZINĘ .

    PRZY całej mojej POkorze nieSKROMNEJ i minimalnej MIŁOŚCI własnej,
    trudno mi akceptować stanowisko pani prok. mgr MONIKI RYDZAK, że nie
    wiem jakiej pomocy oczekuję ws. pana GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO;;; ale
    również w sprawie pani JADWIGI BIERNACKIEJ.

    I dzięki BOGU,

    pardon , dzięki pracy przenikliwych urzędników z ul. BARSKIEJ mamy
    oto jaskółkę w sprawie GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO , w postaci
    zaangażowania panów PIOTRA WESOŁOWSKIEGO i ANDRZEJA POGORZELSKIEGO.

    WIĘC dziękuję już naZA "dzień DOBRY", jeszcze przed zachodem słońca.

    POST SCRIPTUM::

    OSOBNĄ kwestią jest forma słowna z moich listów i nawet HOLISTYCZNE
    traktowanie pewnych spraw ZJAWISK, na bieżąco dopadających-
    DOTYKAJĄCYCH nas w PO-lskim GRAJDOLE- pardon-MROWISKU.

    ALE NAWET WTEDY,

    jak na stronie 2 mojej korespondencji z dn. 24 czerwca 2010 o godz.
    12:26 pojawiają się wredne sprawy sądowe , wymagające INTERWENCJI
    [ wedle mojej subiektywnej OCENY+ ++ b. konkretne przesłanki prawne ].

    OT,

    w kazus WIKTOR ZDANOWICZ trwa mocna dyskusja/ i próba zmiany tego
    stanu rzeczy/ w sprawie BOJKOTOWANIA przez SO w JELENIEJ GÓRZE
    dostępu owego ZDANOWICZA do rzetelnej apelacji z art. 176.1 K. RP ++
    "kanciarstwo"-excouze le mot pana prokuratora rejonowego ze ZGORZELCA
    mgr ANDRZEJA NESTOROWICZA i ws. rzetelnego wyjaśnienia ASPEKTÓW
    przyznawania akcji pracowniczych ojcu pana ZADANOWICZA w ELEKTROWNI
    TURÓW [ w tle z panią asesor MAJĄ ZIELIŃSKĄ ]. KANCIARSTWO polega na
    tym, że nie mogę złożyć zażalenia na niechlujną pracę pani MAJI
    ZIELIŃSKIEJ+ JEJ nauczycieli i w formule odwołania do PO-JELENIA
    GÓRA , ul. MUZEALNA 9. ZE względu na brak dostępu do akt sprawy z art.
    156 par.5 kpk.

    KONKLUDUJĄC wątek ZDANOWICZA , PROKURATOR GENERALNY [ a rzecz ciągnie
    się jeszcze przed 31 marca 2010 , kiedy PG był MS i vice versa].

    W sprawie lex JADWIGA BIERNACKA ROWNIEŻ dochodziło do gorszących
    orzeczeń, co przez lata polski MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI bagatelizował
    ze zrozumiałych względów.

    I nawet obecnie, JAK w piśmie znak: BM-III-R-052-5398/2010/2 ,
    WARSZAWA Al. Ujazdowskie 11, 6 lipca 2010r. MINISTERSTWO
    SPRAWIEDLIWOŚCI pan prok. MARCIN ROST, "POkelnersku" ZRZUCA temat na
    ul. BARSKĄ 39.

    PRZY OKAZJI pan prok. ROST wzywa mnie do udostępnienia zgody pani
    BIERNACKIEJ , STOSOWNIE do art. 221 par 3 k.p.a - ja korzystam z
    bardziej WAŻNIEJSZEGO paraw i art. 63 K. RP strażnika konstytucji mgr
    BRONISŁAWA KOMOROWSKIEGO.

    MÓJ Ty Boże

    [ trochę nadużywam tego BOGA z roty przysięgi prokuratorsko-
    sędziowskiej],

    w aktach sprawy VI C 79/2002 SR w Zgorzelcu znajdują się moje
    umocowania w sprawie pani BIERNACKIEJ- jeśli mnie zawodna NIEKIEDY
    pamięć nad LUDZKA nie myli.

    HONORE BALZAC , ten miał pamięć do słów i sytuacji.

    Konkludując- i obecnie DLA sprawdzenia mojej WIARYGODNOŚCI może PG+MS
    uruchomić miejscowego prokuratora w ZGORZELCU -DARIUSZA KOŃCZYKA/
    ANDRZEJ NESTORowicz i w dostępie do akt VIC 79/2002 SR w ZGORZELCU
    dopaśćMOŻNA ową "zgoda na takie działanie".

    NO chyba ,

    że nadal będziemy sprawę PO-dmiatać pod dywan, mnożąc inne NIE mniej
    proceduralne PRZESZKODY. CO to się nie robi dla PROKURATORSKIEJ prawdy
    MATERIALNEJ.

    I w tej KWESTII ,

    pan PR -ANDRZEJ NESTOROWICZ ze ZGORZELCA-LUBAŃ zostanie poproszony
    oficjalnie o pomoc prawną dla MS= MARCIN ROST , chyba że pan sędzia
    TOMASZ WIRZMAN ma lepsze relacje z panią prezes SO w Jeleniej GÓRZE i
    zechcą oni= WIRZMAN+ pani SSO mgr EDYTA GAJGAŁ zrobić kolejną-
    BARDZIEJ uczciwszą WIZYTACJĘ spraw VI Nc 388/01 SR w Zgorzelcu + sygn.
    VI C 79/02 SR w Zgorzelcu.

    TYLKO ostrzegam, BĘDZIE BOLAŁO, bo pani ASR mgr AGNIESZKA WIERCIŃSKA -
    BAŁAGA , przez lata dochrapała się stanowiska V-ce prezes SR w
    ZGORZELCU.

    Taki OBCIACH PO latach! NO to MOŻE ZNOWU pod DYWAN , szanowny panie
    prof. STANISŁAWIE DĄBROWSKI z KRS-u pan SSO ŻURKA.

    RĄCZKA rączkę myje na szczytach polskiej SPRAWIEDLIWOŚCI. "WŁOSKI
    strajk polskich sędziów "w WYKONANIU pana sędziego ŻURKA. Za MAŁO
    ZARABIAMY i to podważa -obniża autorytet POLSKIEGO SĘDZIEGO .

    Autorytet PO-lskiego sędziego , nie jedno ma IMIĘ. Również , lex
    BIERNACKA, bez urazy , szanowne gremium z KRS.

    A ESTIME
    mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA "60+2"-ZIELONY
    11/13-cie years SANStravail/JOBless-jobLESS , non sans TRAVAIL
    WHISTLEblower
    ul. SZMARAGDOWA 31
    59 900 ZGORZELC / 0048 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM
    AD VOCEM:::
    http://prawo.vagla.pl/node/8973 ++=

    Propozycje współpracy rządu z obywatelami w zakresie praw podstawowych
    w sferze nowych technologii
    4 marca 2010 r.

    Szanowny Panie Prezydencie ELEEKCIE

    BRONISŁAWIE KOMOROWSKI.

    DETONATOR PIECZONKA- obok GRUPY inicjatywnej pana PREZYDENTA
    BRONISŁĄWA KOMOROWSKIEGO.

    I tak to banalny kazus GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i napierdalanka-
    excouze le mot sądowa z OPLEM pana LIGĘZY

    [ patrz także = http://prawo.vagla.pl/node/9160 + Chodzi o wyrok Sądu
    Apelacyjnego w Warszawie z 15 lipca 2010 r., sygn. I ACa 1402/09 -
    odpowiedzialność za "przedruki portalowe" +++ Pracę magisterską ,
    napisaną pod kierunkiem prof. dr. hab. Marka Safjana, PIOTR WAGLOWSKI
    poświęcił naruszeniu dóbr osobistych w internecie i ich cywilnoprawnej
    ochronie na podstawie Kodeksu cywilnego. Ukończył studia doktoranckie
    w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.= http://prawo.vagla.pl/vagla.++
    http://prawo.vagla.pl/node/128]

    zaprowadziła nas na WERTEPY polskiego INTERNETU i pod strzechę pani
    ANNY STEREŻYŃSKIEJ z UKE.

    Jeżeli przydać praktycznym inicjatywom pana MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
    + pan v-ce minister JACEK CZAJA w tworzeniu e-sądów w LUBLINIE i e-
    pozwów , to zapytuję szanownych DLACZEGO środowisko sędziowsko-
    prawnicze boi się INTERNETU w innych sprawach sądOWYCH.

    O przepraszam ,

    za PRZEkłamanie , art. 442 par 1 kpc + par 2

    zezwala na korzystanie z INTERNETU;; co jejakby "wsadzeniem"
    internetowej stopy w sędziowskie drzwi.

    A w przypadku OWEGO KAZUSU Grzegorza Niedźwieckiego, pytanie do
    PREZESÓW polskich sądów BRZMI.

    CZY MOŻNA UZYSKAĆ z polskiego sądu orzeczenie w sprawie= sentencja +
    uzasadnienie orzeczenia, SKORO każdy sędzia korzysta z zapisu
    komputerowego przy realizacji tego dokumentu?

    I wystarczy tylko kliknąć NA WŁAŚCIWY ADRES internetowy=IP.

    A który adres INTERNETOWY jest właściwy, SKORO WaGla -Waglewski w
    formularzu LISTU każe mi dodawać 1+3= 5 i kicha LIST nie dotrze do
    WAGLEWSKIEGO.

    A już szczególnie kiedy polska konstytucja i z art. 61.1 K. RP
    stanowi , że obywatel NIEDŹWIECKI ma prawo do informacji-TUTAJ - do
    pozwu z kancelarii adwokackiej KUBACKI i po skończonej sprawie, do
    SENTENCJI ORZECZENIA i PISEMNEGO uzasadnienia.

    GDYBY, będąc na okres czasowy w pracy w NIEMCZECH, mógł tylko przez
    internet "wezwać"PROSIĆ polski sąd do przesłania potrzebnego
    uzasadnienia, CELEM sporządzenia apelacji, do której maMIAŁ prawo
    zgodnie z art. 176.1 K. RP.

    ODBYWA się też w polskiej przestrzeni internetowej specyficzny CYRK
    pod nazwą e-WOKANDA, na STRONACH internetowych polskich sądów.

    KTO chciałby zaczerpnąć z tych e-WOKAND stosownych informacji, to się
    srodze ZAWIEDZIE.

    Każdy PREZES sądu sobie rzepkę skrobie i zamieszcza na e-WOKANDZIE
    jakieś bzdety, które nie pozwalają zorientować się o sprawie.

    I tak nadal trzeba przyjść do sądu i zrobić obchód drzwi sal
    sądowych.

    A przecież i również te informacje są zawarte w przepastnych TRZEWIACH
    sądowych komputerów.

    TYLKO jak w takiej E-wokandzie miałaby wyglądać komunikat , że w dniu
    DNIU TAKIM a owakim BĘDZIE SĄDZONY z art. 148 kk policjant , który
    zabił obywatela ZYGMUNTA WŁOCHA na Komendzie Powiatowej Policji w
    ZGORZELCU- sygn. akt TAKA i OWAKA.

    TO się nazywa BIAŁA księga red. PAWŁAsmoleńskiego z Warszawy. Uprasza
    się drrrrrrrrrr PIOTRA WAGLEWSKIEGO o wywołanie hasła ROBERT
    DZIEKAŃSKI-VANCOUVER i ZYGMUNT WŁOCH -ZGORZELEC. Niechaj żyje i
    rozkwita społeczeństwo INFORMATYCZNE pana po GRZEGORZA SCHETYNY i
    PREZYDENTA BRONISŁAWA KOMOROWSKIEGO.

    NO i drrrrrrrrrrrrrrrr BONIEGOeM, co zrozumiałe w tej wyobraźni aż po
    rok 2030 i dla wnukaMIKOŁAJA naszego pana PREMIERA.

    A teraz będzie bajka na temat narzędzi komunikacji społecznej.

    PANIE PREZYDENCIE pana prof. MARKA SAFJANA,

    ponieważ od 13 LAT BEZROBOTNY, a od 7 lat nie mogę dopchać się do
    SĄDU NAJWYŻSZEGO z moją kasacją o przywrócenie do pracy, ŚLEDZIŁEM
    nieco orzecznictwo SN wydział PRACY i Ubezpieczeń Społecznych.

    I wyśledziłem uchwałę pana SSN Józefa IWULSKIEGO, który zabraniał
    przesyłania faxem zawiadomienia o zwolnieniu z pracy członka związku
    zawodowego i wedle brzmienia zapisu art. 38 par 1 kp -do zakładowej
    komisji zw. zawodowego.

    OKAZAŁO się,

    że fax , JAKO SPECYFICZNIE przetworzona informacja elektryczno-
    elektroniczna NIE posiadał cechy "zawiadomienia na piśmie", a
    szczególnie oryginalnego podpisu kierownika zakładu.

    ALE już w art. 38 par 3 kp organizacja ogólnokrajowa nie musiała
    być powiadamiana na piśmie, TYLKO expressis verbis "KIEROWNIK
    przedstawia sprawę ogólnokrajowej organizacji związkowej".

    A owo przedstawianie sprawy MOGŁO SIĘ już odbywać drogą fax-OWĄ , jak
    mniemam do dzisiaj, panie prof. LECHU GARDOCKI.

    CZY też nie mogło, szanowne ZGROMADZENIE WSZYSTKICH SĘDZIÓW SĄDU
    NAJWYŻSZEGO??? NIECHAJ żyje i rozkwita GRAMATYCZNA wykładnia polskiego
    prawa;;; w zderzeniu z NOWOCZESNOŚCIĄ

  • 25. Data: 2010-07-20 15:08:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i23ijl$p5n$1@news.onet.pl MZ" <"mcold0[wyt] <Użytkownik
    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > Onetu i skazał na podstawie jakiegoś wydruku, to różnicy nie widzę
    > (oczywiście zakładając może trochę naiwnie, że z tym wydrukiem to prawda)
    Ano właśnie - nie wierz we wszystko co różni piszą.

    Zresztą w myśl takiej teorii nawet wydruku nie musiałoby być - przecież
    skarżący mógłby przedstawić 15 świadków, którzy usunięty wpis widzieli, a
    sąd - szczególnie polski - sam ocenia co dopuszcza jako dowód w sprawie.
    W każdym razie napisałem, co napisałem nie dla jednej osoby i o jednej
    konkretnej sprawie (której szczegółów i tak nie znamy i nie poznamy), a dla
    wszystkich czytających teraz i w przyszłości.
    Ku przestrodze.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2010-07-20 18:42:36
    Od: barabella <m...@g...pl>

    szanowni prawnicy,
    a czy sąd miał prawo (pomijam, że zaocznie) wydać wyrok zobowiązujący
    skazanego do włacenia nawiązki na organizację społeczną, w której
    skarbnikiem jest jednocześnie prezes powoda? Skarbnikiem Rotary Club
    Jelenia Góra jest Mieczysłam Ligęza i jednoczesnie ten pan jest
    prezesem Firmy Motoryzacyjnej :Ligęza" Sp. z o.o. w JG...

  • 27. Data: 2010-07-20 19:14:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    barabella wrote:
    > szanowni prawnicy,
    > a czy sąd miał prawo

    sąd zawsze ma prawo

  • 28. Data: 2010-07-20 21:07:47
    Od: barabella <m...@g...pl>

    A co wy na to?

    Zamieszczenie informacji w sieci nie powoduje, że każdy o niej wie
    Zamieszczenie w internecie informacji o fakcie nie oznacza, że jest on
    powszechnie znany w rozumieniu art. 228 § 1 k.p.c. Takie stanowisko
    zajął Sąd Najwyższy w wyroku z 10 lutego 2010 r. Stanowisko Sądu
    Najwyższego (V CSK 269/09, LEX Nr 578076) niewątpliwie może
    rozstrzygać szereg wątpliwości, które pojawiają się w trakcie
    postępowań przed sądami powszechnymi. Wydaje się jednak, że podobne
    wnioski można wysnuć w oparciu o dotychczasowe poglądy Sądu
    Najwyższego, wyrażane jednak w sposób bardziej ogólny. Po pierwsze,
    należy podkreślić, że uznanie tzw. notoryczności określonego faktu
    zawsze należy od oceny sądu orzekającego w danej sprawie (zob. m.in.
    wyrok Sądu Najwyższego z dnia 11 lipca 2010 r., V CKN 349/00, LEX Nr
    52486). Po drugie, nie ma określonych sztywnych kryteriów, według
    których określony fakt definitywnie będzie mógł być uznany za
    powszechnie znany. Wszystko zależy od okoliczności danej sprawy. Do
    faktów powszechnie znanych można zaliczyć okoliczności, zdarzenia,
    czynności lub stany, które powinny być znane każdemu rozsądnemu i
    posiadającemu doświadczenie życiowe mieszkańcowi miejscowości, w
    której znajduje się siedziba sądu (zob. wyrok Sądu Najwyższego z dnia
    5 lutego 2002 r., II CKN 894/99, LEX Nr 54453). W konsekwencji, do
    takich okoliczności można, co do zasady, zaliczyć wydarzenia
    polityczne, zachodzące w przyrodzie zjawiska, wydarzenia o charakterze
    ekonomicznym, czy wreszcie zdarzenia zazwyczaj występujące w
    określonym miejscu i czasie. Istotny w kontekście oceny notoryjności
    określonego faktu jest brak jakichkolwiek wątpliwości zaprzeczających
    takowej ocenie (por. wyrok Sądu Najwyższego z dnia 4 maja 1977 r., IV
    CR 150/77, LEX Nr 7934). Zasadnie podkreśla się, że skoro fakty
    powszechnie znane mają w określonym procesie stanowić jedną z
    okoliczności ustalonego stanu faktycznego, to stwierdzenie ich w
    procesie powinno być podporządkowane ogólnym regułom postępowania
    dowodowego. Fakty powszechnie znane wchodzą w skład materiału
    procesowego sprawy na równi z faktami, które muszą być w procesie
    udowodnione (zob. Komentarz do art. 228 kodeksu postępowania
    cywilnego, [w:] Bodio J., Demendecki T., Jakubecki A., Marcewicz O.,
    Telenga P., Wójcik M.P., Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz,
    Oficyna, 2008, wyd. III, stan prawny: 2008.03.01. Komentarz jest
    dostępny w wersji elektronicznej w Module "Komentarze" do SIP LEX).
    Artykuł pochodzi z programu System Informacji Prawnej LEX on-line
    Wojciech Kowalski 2010-06-21

  • 29. Data: 2010-07-20 22:26:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    barabella wrote:
    > A co wy na to?

    NIC.

  • 30. Data: 2010-07-21 08:25:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-20 23:07, Użytkownik barabella napisał:
> [...]
    > powszechnie znany w rozumieniu art. 228 § 1 k.p.c. Takie stanowisko
    > zajął Sąd Najwyższy w wyroku z 10 lutego 2010 r. Stanowisko Sądu

    Przeczytaj sobie sentencję wyroku w swojej sprawie i napisz
    czy zostałeś ukarany za umieszczenie nieprawdziwych informacji
    czy za to że zostały one przez wszystkich znane/poznane.
    Jak to zrobisz będziesz miał jasność.