  • 31. Data: 2008-02-24 14:32:30
    Temat: Re: jazda samochodem bez prawa jazdy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    SlaVa w
    <news:b7b7914d-44bc-4942-81bc-532cc419c88b@o77g2000h
    sf.googlegroups.com>:

    > Uściślę, bo pracuję w ZU ;)
    [...]
    > Zgodnie z ustawą ubezpieczeniową, KAŻDY zarejestrowany pojazd MUSI
    > mieć wykupioną ważną polisę OC. Nawet jak pojazd jest rozebrany na
    > części, czy stoi gdzieś w stodole zasypany słomą, MUSI mieć ważną
    > polisę OC ;)

    Założymy się, że nie _każdy zarejestrowany_ ? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 32. Data: 2008-02-24 14:58:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kam wrote:

    > a dlaczego na opiekunów?

    bo nie ma 18 lat.

  • 33. Data: 2008-02-24 14:59:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sf.googlegroups.com>:

    > [...]
    >
    > Założymy się, że nie _każdy zarejestrowany_ ? ;P

    zabytkowe

  • 34. Data: 2008-02-24 14:59:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d852 wrote:

    > Kto niby ?

    kierujący

  • 35. Data: 2008-02-24 16:09:46
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > bo nie ma 18 lat.

    i co z tego?

    KG

  • 36. Data: 2008-02-24 18:55:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam zamiaru wkładać kija w mrowisko, ale naprawdę słyszałem, że można
    > zbierać punkty karne nie mając prawa jazdy. Od policjantów. Jesteś pewien
    > tego co piszesz ?

    Masz jakieś wątpliwości po przejrzeniu strony do której linka podałem??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 37. Data: 2008-02-24 21:32:17
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 24 Lut, 15:59, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > zabytkowe

    Teoretycznie tak, ale tylko jak stoi jako zabytek :P każde jedno
    przestawienie tego pojazdu wymaga wykupienia krótko terminowej polisy
    OC :P

  • 38. Data: 2008-02-24 21:33:54
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 24 Lut, 17:09, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > i co z tego?
    >
    > KG

    To z tego, że prawni opiekunowie odpowiadają za osoby, które nie
    ukończyły 18 lat, czyli nie mają pełnoletności.

  • 39. Data: 2008-02-24 22:33:29
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > kierujący

    A to jego trzeba by chyba zapytać ;)

  • 40. Data: 2008-02-25 16:30:02
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    kam pisze:

    > a dlaczego na opiekunów?
    >
    > KG

    Bo nieletni między 13 a 18 rokiem życia mają ograniczoną zdolność prawną.

    --