  • 1. Data: 2005-05-30 13:40:56
    Temat: jakie ma prawa kobieta pracujaca w ciazy
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    pracuje od 6 wrzesnia 2004r umowe mam na czas okreslony do grudnia 2007r
    jestem 16 tygodniu ciazy.jakie przysluguja mi prawa?od kiedy moge isc na
    zwolnienie?i czy maja prawo mnie zwolnic?pracuje w hipermarkecie na dziale
    drob gdzie musze dzwigac ciezary.pracodawca nic nie wie o mojej ciazy,czy
    bedac na zwolnieniu ma prawo mnie zwolnic?

  • 2. Data: 2005-05-30 15:21:58
    Temat: Re: jakie ma prawa kobieta pracujaca w ciazy
    Od: "SaraW" <s...@i...pl>

    Kobieta w ciąży nie ma żadnych praw. Jedynym jej prawem jest urodzić zdrowe
    dziecko ;-)

  • 3. Data: 2005-05-30 15:30:12
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    nie interesuja mnie idiotyczne odpowiedzi

  • 4. Data: 2005-05-30 16:00:42
    Od: Radek <o...@p...onet.pl>

    MariolaK wrote:
    > pracuje od 6 wrzesnia 2004r umowe mam na czas okreslony do grudnia 2007r
    > jestem 16 tygodniu ciazy.jakie przysluguja mi prawa?
    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47406.html

    Dział ósmy Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem

    od kiedy moge isc na
    > zwolnienie?

    Od jutra ;)
    i czy maja prawo mnie zwolnic?

    Nie, jezeli beda wiedziec, najlepiej zawiadomic pracodawce na pismie z
    potwierdzeniem odbioru na kopii dla Ciebie

    pracuje w hipermarkecie na dziale
    > drob gdzie musze dzwigac ciezary

    W kodeksie albo w rozporzadzeniu ministra jest jakas granica co do
    ciezarow jakie moze dzwigac kobieta w ciazy , chyba 5 kg, ale pewien nie
    jestem

    .pracodawca nic nie wie o mojej ciazy,czy
    > bedac na zwolnieniu ma prawo mnie zwolnic?

    Tez nie, pod warunkiem ze jest powiadomiony o ciazy.

    W razie watpliwosci polecam
    http://www.pip.gov.pl/

    prowadza darmowe porady prawne w sprawie prawa pracy.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2005-05-30 16:53:08
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 30 May 2005 17:30:12 +0200,
    MariolaK <m...@w...pl> screamed:
    > nie interesuja mnie idiotyczne odpowiedzi

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 18:52:42 user up 10627 days, 6:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Art is the tree of life. Science is the tree of death.