  • 91. Data: 2014-05-26 07:51:15
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-05-24 06:20, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    > <ciah>
    >
    > Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu.
    > Zwisa mi czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to
    > praktycznie żadnych skutków.

    a czy wisialoby ci rowniez czy nalezysz do pzpr czy nie ?

    -----------------------

    PZPR nie istnieje z tego co mi wiadomo a Kościół istnieje i ma się dobrze.

  • 92. Data: 2014-05-26 08:33:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2014 07:51, mz pisze:

    > PZPR nie istnieje z tego co mi wiadomo a Kościół istnieje i ma się dobrze.

    Ale pomarzyć można...

    Amber Gold padło i szef w mamrze, to może i ci sprzedawcy niewidzialnego
    towaru i obietnic bez pokrycia też kiedyś padną.

  • 93. Data: 2014-05-26 09:48:57
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Amber Gold padło i szef w mamrze, to może i ci sprzedawcy niewidzialnego
    towaru i obietnic bez pokrycia też kiedyś padną.

    ---------------
    Ile istnieje Kościół a ile istniało Amber ?
    Kościół nie padnie a czy ty chcesz do niego należeć czy nie to twoja wola.

  • 94. Data: 2014-05-26 09:59:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2014 09:48, mz pisze:

    > Ile istnieje Kościół a ile istniało Amber ?

    A ile istniało Imperium Rzymskie? Też dość długo...

    > Kościół nie padnie

    Padnie. Ludzie nie mogą być bez końca bezmyślnymi owcami.

    > a czy ty chcesz do niego należeć czy nie to twoja wola.

    Której KRK stara się nie uszanować.

  • 95. Data: 2014-05-26 13:03:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 24 May 2014 01:22:45 +0200
    news <color1@{wytnij.to}interia.pl> wrote:

    > od pewnego czasu interesuje sie tematem, ale to jak droga (nomen-omen)
    > przez meke....

    chyba dość słabo się tym tematem interesujesz ;)
    polecam http://wystap.pl/ oni tam już temat przerabiają sądownie od dawna i mają na
    tym polu niemałe sukcesy

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 96. Data: 2014-05-26 13:07:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 25 May 2014 20:47:30 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Moim zdaniem żadna droga przez mękę.

    Tak Ci się tylko wdaje.

    > W Polsce przynależność do Kościoła
    > Katolickiego dla osoby pragnacej wystąpić zasadzie nie niesie żadnych
    > konsekwencji, zatem to nagłe występowanie jest udziwnieniem.

    A coś takiego, jak "dla zasady" coś Ci mówi?
    Już nie wspomnę że oni tam w rekordzie spiętym z Twoim nazwiskiem gromadzą mnóstwo
    danych, a ponieważ nie obowiązuja ich przepisy o ochronie danych osobowych, a
    korzystają z elektronicznych baz danych noszonych np w tabletach, ryzyko ich wycieku
    jest niezmiernie wysokie.

    > Jesli jest
    > tak, jak piszecie i Austrii niesie jakieś tam urzędowe skutki, to na pewno
    > mają procedurę występowaniea i warto się nad tym zastanowić.

    Procedury ich, czyli apostazja, nie dość że są chore, mało skuteczne, to są ich i
    nadal nie osiągasz celu, a do tego wbrew woli godzisz się na ich włądze nad Tobą.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 97. Data: 2014-05-26 13:12:18
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 24 May 2014 14:12:06 +0200
    "wowa" <w...@g...pl> wrote:

    > Wedle tej instrukcji http://www.apostazja.info/index.php/procedura-60 jest
    > to całkiem proste.
    > Wojtek

    Ani proste, ani to o co chodzi, apostazja to kościelny wymysł, a poza tym "Apostazja
    nie powoduje formalnego opuszczenia Kościoła. Apostata zgodnie z doktryną KRK wciąż
    pozostaje jego członkiem oraz katolikiem, gdyż decydujący o tym chrzest jest
    nieusuwalny w myśl zasady"

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 98. Data: 2014-05-26 13:36:27
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-26 13:03, szerszen pisze:

    > chyba dość słabo się tym tematem interesujesz ;)
    > polecam http://wystap.pl/ oni tam już temat przerabiają sądownie od dawna i mają na
    tym polu niemałe sukcesy

    znane mi jest to zrodlo informacji.
    niestety pan psyk jest dziwnym czlowiekiem i jak mu napisalem ze
    podjalem czesciowe kroki wedle "manuala" to mi odpisal ze w takim razie
    nie jest mi do niczego potrzebny. a sek w tym, że utknąłem w giodo (bez
    odpowiedzi na wniosek). wiec pan psyk sie chyba na mnie obrazil, ze
    dzialam na wlasna reke.

    poza tym, nie podoba mi sie ze sam (pan psyk) walczac z krk ws.
    przetwarzania danych osobowych przez krk, sam chce przetwarzac dane
    wnioskodawcow i bez przekazania mu dokumentacji (z danymi osobowymi) nie
    chce pomagac. a wystarczylo napisac krok po kroku i podeslac gotowce, bo
    jak rozumiem jest to organizacja non-profit.

    tym niemniej moja sprawe prowadze w swietle kpa i okaze sie co nsa
    zdziala w mojej sprawie, tym niemniej zalozylem wtemat aby rozpoznac i
    uzyskac opinie czy jest inna droga, NIE w oparciu o giodo i dane
    osobowe, aby skutecznie osoagnac zamierzony cel ? bo przeciez gdyby nie
    ustawia o ochronie danych osobowych to nie byloby bata na proboszcza (z
    reszta obecnie i tak nie ma skutecznego, sadzac po opisywanych
    przypadkach) - ta furtka to chyba nieopatrzne przeoczenie kogos
    stojacego za konkordatem, albo wypadek przy pracy. ale jest - szkoda ze
    skutecznosc taka toporna.

  • 99. Data: 2014-05-26 13:57:03
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 26 May 2014 13:36:27 +0200
    news <c...@b...ba> wrote:

    > uzyskac opinie czy jest inna droga,

    Inna droga to wymysł kościelny, czyli apostacja, równie ciężka i oznaczające poddanie
    się kościelnej władzy, a jak rozumiem nie o to chodzi.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 100. Data: 2014-05-26 16:21:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Procedury ich, czyli apostazja, nie dość że są chore, mało skuteczne, to
    > są ich i nadal nie osiągasz celu, a do tego wbrew woli godzisz się na ich
    > włądze nad Tobą.

    A co Cie obchodzi "procedura apostazji"? Żądasz zaprzestania przetwarzania
    danych i wykreślenia z rejestru wiernych. W tym momencie Kościół traci
    podstawę prawną do przetwarzania Twoich danych jako danych wiernego i tyle.