  • 41. Data: 2023-08-25 12:34:34
    Temat: Re: jak to z ksiedzem bylo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Aug 2023 11:38:58 +0200, J.F wrote:

    > Ha - nie mam takiej możliwosci.
    > 40tude Dialog sam zarządza Content-Type.
    >
    > polskie literki tu wpisze
    > ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ

    Jeszcze jeden test
    ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ

    J.

  • 42. Data: 2023-08-25 13:05:30
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 25 Aug 2023 12:34:34 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > Jeszcze jeden test ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ

    No faktycznie, w Dialogu nie zmienisz małych na duże :) Widzę że sam mam
    małe jak jadę z Dialoga. Ale przyszło mi jeszcze jedno na myśl - jakie
    masz czcionki wybrane w tym Dialogu? Może on podstawia krzaki w cytatach
    zamiast poprawnych znaków po prostu z braku w danej czcionce ogonkowców?
    U mnie w Dialogu jest Ubuntu a w Pan jest Sans Regular. Spróbuj
    przestawić na np. Ubuntu i napisz jeszcze raz posta cytując kawałek
    Tomasika i zobaczymy co wyjdzie :)

    --
    Jacek

  • 43. Data: 2023-08-25 22:56:38
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > (eufemistycznie mówiąc). Ale jesli spojrzec na to choćby przez pryzmat
    > rywalizacji o partnerów i mozliwość przekazywania swoich genów potomstwu
    > to większa integracja społeczna oparta na współpracy będzie miała
    > miejsce nie wśród 100% hetero a raczej hetero ułamkowych bez silnej
    > potrzeby antagonizacji seksualnej czy prokreatywnej osobników tej samej
    > płci.
    >
    > Na nieco innym, bardziej prymitywnym poziomie abstrakcji, mozna też
    > argumentować, że osobniki homoseksualne pełnią funkcję wspierającą w
    > danej grupie, bo nie muszą zajmować się własnym potomstwem.

    Trochę jesteśmy skażeni postrzeganiem homoseksualizmu przez pryzmat jak
    to u ludzi działa. Natknąłem się w necie na info, że ~20% par łabędzi
    czarnych to samce, a wychowywane przez nich pisklaki mają większy %
    przeżywalności z racji, że 2 samców lepiej broni terytorium.
    https://podcasty.upwr.edu.pl/podcast/milosc-w-naturz
    e/
    Brzmi sensownie.

    PD

  • 44. Data: 2023-08-26 13:04:37
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 25.08.2023 o 22:56, PD pisze:

> [...]
    > czarnych to samce, a wychowywane przez nich pisklaki mają większy %
    > przeżywalności z racji, że 2 samców lepiej broni terytorium.

    Dla nie myślących.
    Ale może wyjaśnisz skąd para samców ma pisklaki?
    Adoptowała, ukradła czy kukułka podrzuciła?

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2023-08-26 20:36:16
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 13:04, RadosławF pisze:

    e/

    > Dla nie myślących.
    > Ale może wyjaśnisz skąd para samców ma pisklaki?
    > Adoptowała, ukradła czy kukułka podrzuciła?

    I jak już to wyjaśnię, to wyjdzie mi że 2 samców gorzej broni terytorium
    niż samiec i samica?

    PD