  • Data: 2008-08-13 18:21:37
    Temat: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widać tego o twoich wypowiedziach.
    >
    > zarobki jakie wszedzie mi dotad oferowali to ok.
    >
    > Oferowali ci tyle, na ile zasługiwałaś. Jeśli w realu reprezentujesz taki
    > poziom, jak na tej grupie - to jeszcze przez długi nie zaproponują ci grosza
    > więcej.

    > Sama je podałaś. Jeśli zaprezentowałaś się tak, jak zaprezentowałaś, to czemu
    > dziwisz się, że cię odpowiednio oceniają?
    >
    > i jeszcze jedno! co jest zlego w UCZCIWEJ pracy nawet
    >
    > To się w końcu weź do tej uczciwej roboty. Bo jak na razie to pasożytujesz na
    > ojcu dziecka, i na dodatek chcesz go jeszcze wydymać.
> [...]

    tak ogolnie zapytam: co Ty chlopcze bredzisz??
    SKAD wziales te rewelacje?
    UDOWODNIJ ze pasozytuje na ojcu mojego dziecka, ze chce go wydymac, ZE W OGOLE
    ZALEZY MI NA ALIMENTACH!!!, ze nie mam doswiadczenia, ze zarabiam tyle na ile
    zasluguje, ze oferowali mi tyle na ile zasluguje, ze nic sensownego dotad nie
    robilam itp z Twojego ble,ble,ble
    widze ze baaardzo sie napracowales, bo nie dosc ze przeczytales wszystkie moje
    posty, naskrobales mnostwo literek w odpowiedzi to jeszcze przeswietliles mnie i
    cale moje zycie, BRAWO, dzieki za poswiecenie mi az takiej uwagi-mysle ze masz
    ku temu powody..............czyzbys byl jednym z frajerow, ktorgo jakas niunia
    wydymala?!