  • Data: 2002-06-12 09:27:53
    Temat: Re: jak
    Od: "irzej" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości
    news:ae721k$ajl$1@news.tpi.pl...
    > i tak na wszelki wypadek wez sobie teraz zobacz naglowek listu skad zostal
    > wyslany
    > i zakonczmy te smieszna dyskusje pseudo detektywow

    tanie wino rozumiem :-) , ale narkotiki?????

    Też juz znudzony jestem tą dyskusją i wyjaśnianiem sobie na wzajem czy twoja
    obecność w tym wątku i pozostałych jest tu zupełnie przypadkowa,
    Bo gdybyś wczytał sie w moje posty to zrozumiałbyś, że nie chodzi o to czy
    ktoś pisze pod 5 czy 6 nickami,
    Chodziło mi o to że wprowadzono do dyskusji ciut zamętu tocząc dysputy z
    dziwnymi osobnikami typu Kamil Ł
    I czy było to zmienianie nicka, czy wezwanie na pomoc koleżanek i kolegów,
    braci czy sióstr, to wsio rawno
    To WASZA niepotrzebna przepychanka słowna przyczyniła się również do
    zaśmiecenia tego wątku.

    Nie musisz krzyczeć "MASKOWANIE"
    Trzeba najpierw zrozumieć co ktoś do ciebie mówi.
    Trzeba było właczajac sie do dyskusji zamaskować adres IP koleżanek tak by
    IP było rózne i nie było by tego całego dziecinnego rozważania nad tym kto
    pod iloma nickami stuka,
    Taki właśnie sens miała moja wypowiedź:
    > I trzeba to było zrobić :-)
    A przynajmniej tak mi sie zdaje, bo przez ten ząb coraz coś plącze :-)