  • Data: 2002-06-12 08:04:59
    Temat: Re: jak
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thomas <a...@k...pl> wrote:

    > Zasanawiam sie czy chcialby byc twoim kolega? :>

    Na szczęście ja sobie wybieram kolegów, a nie oni mnie. I wolę takich,
    którzy znają słowo "kultura".

    > To nie wniosek, to spostrzezenie... dlaej pozostaje pytanie: "i co z tego" ?

    Nic z tego. Poza tym, że to zastanawiające. Pospolite ruszenie w firmie, czy
    może rozdwojenie jaźni? Jedno i drugie jest co najmniej dziwne.

    > A co takiego "nie-kulturalnego" napisal?

    Przeczytaj sobie jeszcze raz. Nie chodzi o pisanie kulturanych rzeczy, tylko
    o pisanie z kulturą. Widzisz różnicę? Jeśli nie, to przykro mi.

    --
    Przemysław Maciuszko