  • Data: 2002-06-12 07:57:53
    Temat: Re: jak
    Od: "irzej" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3 czy 4 nicki z tego wątku wysyłają wiadomości z jednego IP konkretnie
    > 212.160.78.162
    > Zachodzi podejrzenie :-) że to po prostu jedna i ta sama osoba.

    > A może jednak to przypadek :-))))))))))))))))

    Wyraźnie napisałem, że "zachodzi podejrzenie"
    Naprawdę mało prawdopodobne jest to, że 4 różne osoby, piszą na tej samej
    grupie, o tym samym czasie, w tym samym wątku, korzystajac z tego samego IP
    :-))
    Jedyne rozwiazanie, to takie, że wezwała na pomoc koleżanki z pracy,
    ewentualnie sąsiadki,
    Pytanie tylko PO CO ??????
    Naprawdę aż tak ważne było przygadanie temu Kamilowi by to robić ????

    Telefon moze byc do brata, który poprze siostrę :-)))))