    From: "Lxaga" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: intercyza a akt notarialny - jak to jest?
    Date: Mon, 21 Oct 2002 20:11:50 -0000

    Ale moje pytanie brzmiało czy mógłbym taką nieruchomość z domem sprzedać bez
    zgody współmałożonki. Bo w końcu skoro to majątek odrębny to mogę nim
    dysponować dowolnie ( czy aby napewno? czy tu też musiałbym brać pod uwagę
    dobro rodziny?, ale co z tym co zostało wniesione po ślubie. W akcie
    notarialnym nie ma śladu o tym że jestem żonaty. Pewnie mogłaby dochodzić
    sądownie swojego udziału ale jednak chyba taka sprzedaż byłąby możliwa?

    Lxaga