  • Data: 2002-10-21 19:55:25
    Temat: Odp: intercyza a akt notarialny - jak to jest?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lxaga <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ap1fr2$dqm$...@n...tpi.pl...
    > Ale moje pytanie brzmiało czy mógłbym taką nieruchomość z domem sprzedać
    bez
    > zgody współmałożonki. Bo w końcu skoro to majątek odrębny to mogę nim
    > dysponować dowolnie

    co nazywasz majątkiem odrębnym ? ziemie ? czy dom wybudowany w trakcie
    trwania związku?
    z jakich środków budujesz ten dom?
    jeśli z srodków majątku odrębnego to będzie to majątkiem odrębnym w innym
    przypadku przeczytaj dobrze moją wcześniejszą informacje...

    ( czy aby napewno? czy tu też musiałbym brać pod uwagę
    > dobro rodziny?, ale co z tym co zostało wniesione po ślubie.

    tzw. podział majątku wspólnego i rozliczenie między małżonkami wchodziłoby w
    gre ...

    W akcie
    > notarialnym nie ma śladu o tym że jestem żonaty. Pewnie mogłaby dochodzić
    > sądownie swojego udziału ale jednak chyba taka sprzedaż byłąby możliwa?
    tu sobie odpowiedziałeś sam :-)

    Sandra