    Date: Thu, 30 Sep 2010 18:51:48 +0200
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?

    W dniu 2010-09-30 18:23, bartek pisze:

    > ok nie godzic sie,
    > juz wiem ze pamieci przepadly nie zalezy mi na nich
    > chce tylko zapomniec o sprawie i nie placic zadnej kary
    > zamawialem to w dobrej wieze, jako produkt oryginalny
    > skad moglem wiedziec przypuszczac ze to nie oryginal ?
    >
    > jestem za zniszczeniem paczki,
    > sandisk wynajal kancelarie prawna do reprezentowania ich, czy nie
    > poniose tego kosztow?
    >

    > kingston i crosair sie jeszcze nie odezwal
    >
    > lacznie zamowilem
    >
    > 15 sandisk
    > kingston 30 sztu
    > i 12 sztuk crosaira.

> [...]

    W takich sprawach zdaj się po prostu na literę prawa.
    Towar sprowadzony z z zagranicy podlega odprawie celnej
    jeżeli celnicy mają wątpliwości co do naruszania praw
    patentowych czy zastrzeżeń znaków towarowych to mogą
    towar zatrzymać, zwrócić się do producenta celem weryfikacji
    itp.
    Ty ze swojej stronie nie gódź się na nic co nie jest Sprawą Sądową.
    Nie bój się Sądu ... nie ma potrzeby, ilość jest śmieszna, cel uczciwy
    i żaden Sąd Ci krzywdy nie zrobi.
    Urząd celny zaproponuję GRZYWNĘ ... nie gódź się na to.
    San disk może dochodzić dodatkowej rekompensaty na drodze
    cywilnej, jednak wstrzymają się do Twojego procesu z oskarżenia
    przez Urząd Celny (jako oskarżyciel posiłkowy nie będą musieli
    zakładać oddzielnej sprawy cywilnej i będą chyba mogli zarządać
    zadośćuczynienia bez wpłacania wadium.
    Ale sprawy takiej nie będzie bo po Twoich zeznaniach, które
    musi spisać Urząd Celny Sąd UMORZY POSTĘPOWANIE.
    I nie będzie żadnej sprawy, ani z KK z oskarżenia Urzędu Celnego
    ani roszczeń cywilnych ze strony przedstawicieli Sandiska.
    Wiem to z doświadczenia w podobnych dwóch sprawach.
    Jedna dotyczyła tytoniu kupionego w Polsce, druga importu
    podrabianych zegarków. Obydwie zostały umorzone.

    Zeznaj że zamawiałeś ORYGINALNE PRODUKTY
    i podkreśl to kilkukrotnie. Zeznaj prawdę że towar kupowałeś na własny
    użytek, dla siebie i na prezenty dla znajomych.

    2 miesiące po Twoich zeznaniach sprawa zostanie umorzona
    a Ty otrzymasz o tym zawiadomienie. Urząd Celny nie oprotestuje
    umorzenia bo nie ma czasu na takie pierdoły, a prawnicy Sandiska
    nie wystartują z cywilną sprawą bo po umorzeniu stracą zasadniczy
    atut w ręku (złapany przemytnik).

    pozdrawiam serdecznie i powtórzę jeszcze raz: NIE BÓJ SIĘ SĄDÓW :-)

    Tomy M.