  • Data: 2010-10-01 07:03:02
    Temat: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-30 22:41, mvoicem pisze:

    > Trochę w tym racji jest. Rozważmy sytuację kiedy proszę kumpla z
    > Holandii żeby mi kupił i wysłał laptopa. On zamiast tego wysyła cegłę
    > haszyszu. Kto próbował wprowadzić to do obiegu w Polsce? Bo chyba nie ja.
    >
    > Podobnie wątkotwórca - nie mógł próbować wprowadzić podróbek do obrotu,
    > bo nie wiedział że to są podróbki.
    >
    > p. m.

    To jest ewentualnie tyko przesłanka uwolnienia od odpowiedzialności
    karnej. Nie jest od cywilnej.

    ATSD - bywa tak, że już sama nadzwyczajnie niska cena, o której sie
    wiedziało, może przesazic o tym, ze również od karnej dopowiedzialności
    sie nie ucieknie.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez