  • Data: 2010-09-30 20:41:49
    Temat: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09/30/2010 08:51 PM), witek wrote:

    > skąd to wziąłeś?

    Trochę w tym racji jest. Rozważmy sytuację kiedy proszę kumpla z
    Holandii żeby mi kupił i wysłał laptopa. On zamiast tego wysyła cegłę
    haszyszu. Kto próbował wprowadzić to do obiegu w Polsce? Bo chyba nie ja.

    Podobnie wątkotwórca - nie mógł próbować wprowadzić podróbek do obrotu,
    bo nie wiedział że to są podróbki.

    p. m.