    From: "bartek" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?
    Date: Thu, 30 Sep 2010 18:23:17 +0200

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:4ca4816c$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeżeli nie są ORYGINALNE to nie udowodni że SĄ.
    > Oczywiście że można oszukać nawet sędziego, ale
    > znajdujemy się na grupie dyskusyjnej PRAWO i rozmawiamy
    > o PRAWIE.
    >
    > Odrębną sprawą jest kwestia odzyskania kasy od Chińczyka.
    > Warto płacić przez np. PAYPAL czy kartą kredytową, dokumenty
    > które już posiada wystarczyłyby do wstrzymania wypłaty kasy
    > Chińczykowi.
    >
    > Tomy M.

    witam
    ok nie godzic sie,
    juz wiem ze pamieci przepadly nie zalezy mi na nich
    chce tylko zapomniec o sprawie i nie placic zadnej kary
    zamawialem to w dobrej wieze, jako produkt oryginalny
    skad moglem wiedziec przypuszczac ze to nie oryginal ?

    jestem za zniszczeniem paczki,
    sandisk wynajal kancelarie prawna do reprezentowania ich, czy nie poniose
    tego kosztow?

    kingston i crosair sie jeszcze nie odezwal

    lacznie zamowilem

    15 sandisk
    kingston 30 sztu
    i 12 sztuk crosaira.

    czekam na telefon od tych drugich 2 firm maja 10 dni, zawiadomienie wplynelo
    25.09.

    jutro mam spotkanie z prawnikiem zobaczymy co on powie

    Tommy M., takie informacje masz?bo nzasz sprawe znasz sie na rzeczy czy
    hipotyzujesz?

    jakies artykuly ?czy sandisk nie moze rzadac roszczen ?niby nic nie stracil
    towar nie wpadl do obiegu dopiero zostal sprowadzony..