    Date: Thu, 30 Sep 2010 14:24:12 +0200
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: import z chin sandisk - jakies jaja ?

    W dniu 2010-09-30 14:19, konieczko pisze:

    > Chyba ze udowodnisz ze sa oryginalne, idz do sklepu kup oryginalnego na
    > FV i przedstaw przed sadem. ARYGINALNOSC W TYM WYPADKU TO TYLKO OBUDOWA
    > I NASPI NA NIEJ RESZTA TO MADE IN CHINA TLUCZONA w milionach.

    Jeżeli nie są ORYGINALNE to nie udowodni że SĄ.
    Oczywiście że można oszukać nawet sędziego, ale
    znajdujemy się na grupie dyskusyjnej PRAWO i rozmawiamy
    o PRAWIE.

    Odrębną sprawą jest kwestia odzyskania kasy od Chińczyka.
    Warto płacić przez np. PAYPAL czy kartą kredytową, dokumenty
    które już posiada wystarczyłyby do wstrzymania wypłaty kasy
    Chińczykowi.

    Tomy M.