  • 11. Data: 2007-05-08 09:29:41
    Temat: Re: ile za "zalatwienie" sluzebnosci przejazdu
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Janina WALLA napisał(a):

    > Moje subaru jest tańsze od lexusa, a willi nie wliczam w koszty. Czy wy
    > wiecie jakie płace podatki?

    Proporcjonalne do dochodów?

    Marzena

    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 12. Data: 2007-05-08 10:34:56
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 08 May 2007 11:29:41 +0200, M&C napisał(a):

    > Proporcjonalne do dochodów?

    Ale ten debilek należy do kasty po tatusiu i wydaje mu się że społeczeństwo
    wypadło sroce spod ogona. On/a nie zrozumie Twojego twierdzenia ;)

    Tymczasem kwalifikuje się do nauki ortografii ten wanila ;)))))
    Vide post o "sonsiedzie" :PPPPP

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 13. Data: 2007-05-08 13:13:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janina WALLA wrote:

    > Moje subaru jest tańsze od lexusa, a willi nie wliczam w koszty. Czy
    > wy wiecie jakie płace podatki?

    takie same jak inni

  • 14. Data: 2007-05-08 13:13:56
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:f1pdi6$4q6$1@news.onet.pl...

    > Moje subaru jest tańsze od lexusa, a willi nie wliczam w koszty.
    > Czy wy wiecie jakie płace podatki?

    Nieważne jakie. Ważne że z vw banku. :-)

    marekz

  • 15. Data: 2007-05-08 14:30:36
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Janina WALLA" <w...@w...pl> wrote in message

    > Moje subaru jest tańsze od lexusa, a willi nie wliczam w koszty. Czy wy
    > wiecie jakie płace podatki?

    takie same jak zwykly przedsiebiorca zarabiajacy tyle co Ty?
    Tylko on zatrudnia np. 50 osob i kazdej co miesiac trzeba zaplacic... i pare
    innych rzeczy jeszcze.
    Wiec nie mow, ze podatek to Twoj ogromny koszt.

  • 16. Data: 2007-05-08 17:03:46
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Wcale nie, to uczciwa cena. Wiesz jakie mamy koszty?

    To jest zlodziejska cena. Co do kosztów - nie wiem. Jakie macie koszty??

    Pozdrawiam Przemek