  • 1. Data: 2007-05-07 19:41:16
    Temat: ile za "zalatwienie" sluzebnosci przejazdu
    Od: "SL" <s...@w...pl>

    Witajcie,

    mam pytanie dotyczace wynagrodzenia adwokata za przeprowadzenie wpisu
    sluzebnosci przejazdu przez dzialke sasiadow na rzecz mojej dzialki. Sprawa
    jest chyba niezbyt skomplikowana, bo droga juz jest uzytkowana od 40-50 lat,
    a sasiedzi nie maja zamiaru robic przeszkod (jedyny problem, to
    nieuregulowane prawa spadkowe po jednym z bylych wlascicieli - ale
    prawdopodobni spadkobiercy sa znani i tez sie nie sprzeciwiaja). Pan z
    ktorym rozmawialem zazyczyl sobie za doprowadzenie sprawy do konca 2,5 tys.
    zl. Czy to duzo? Dodam, ze rzecz dzieje sie pod Krakowem (i brak tu
    konkurencji). Czy wydaje sie Wam, ze w Krakowie (sad i tak jest w tym
    miescie) bylaby szansa znalezc kogos, kto zrobi to prawidlowo taniej? Czy
    warto pytac - z jednej strony w Krakowie jest spora konkurencja z drugiej
    jednak im wieksze miasto tym chyba drozej?

    Z gory dziekuje za pomoc,
    S.

  • 2. Data: 2007-05-07 19:43:41
    Temat: Re: ile za "zalatwienie" sluzebnosci przejazdu
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > warto pytac - z jednej strony w Krakowie jest spora konkurencja z drugiej
    > jednak im wieksze miasto tym chyba drozej?

    Daj 1k notariuszowi i załatwi

    jk

  • 3. Data: 2007-05-07 19:51:14
    Od: "SL" <s...@w...pl>

    > Daj 1k notariuszowi i załatwi
    >
    > jk

    Niestety tylko u notariusza sie nie da - juz sprawdzalem.

    S.

  • 4. Data: 2007-05-07 19:54:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SL pisze:

    > Niestety tylko u notariusza sie nie da - juz sprawdzalem.

    Jeżeli właściciele nieruchomości na której ma być droga konieczna się
    zgadzają, to u notariusza jak najbardziej się da.

    Sąsiedzi muszą jednak "wyprostować" sprawę spadku, by było wiadomo kto
    jest właścicielem. A tego się objeść nie da i żaden adwokat ci w tym nie
    pomoże. Jak mówi że da się to zrobić bez tego to mija się z prawdą.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-05-07 20:25:08
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Daj 1k notariuszowi i załatwi

    Aż tyle ????????? lekkie przegięcie... :/

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2007-05-08 06:05:20
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > Aż tyle ????????? lekkie przegięcie... :/

    Wcale nie, to uczciwa cena. Wiesz jakie mamy koszty?

    jh

  • 7. Data: 2007-05-08 07:03:14
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl>

    > Wcale nie, to uczciwa cena. Wiesz jakie mamy koszty?

    To tnij koszty.
    A dla przykładu możesz podać jakie to wielkie koszty mają notariusze, może
    porównamy do innych podmiotów gospodarczych.
    pozdrawiam
    Bibeck

  • 8. Data: 2007-05-08 08:03:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bibeck wrote:

    > To tnij koszty.
    > A dla przykładu możesz podać jakie to wielkie koszty mają notariusze,
    > może porównamy do innych podmiotów gospodarczych.

    wiesz ile kosztuje dobry garnitur i buty, albo willa 500m2 1ha ogrodu, albo
    paliwo do Lexusa... :)

  • 9. Data: 2007-05-08 08:24:49
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    > wiesz ile kosztuje dobry garnitur i buty, albo willa 500m2 1ha ogrodu,
    > albo paliwo do Lexusa... :)

    Dobry zart, ale pytanie slusznie zadane. Bardzo ciekawy jestem jakie koszty
    maja notariusze (oczywiscie nie liczymy kosztow otrzymania uprawnien itd.,
    chyba, ze trzeba je co roku za 30.000pln aktualizować).

    Pozdrawiam
    GG

  • 10. Data: 2007-05-08 08:49:18
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    Moje subaru jest tańsze od lexusa, a willi nie wliczam w koszty. Czy wy
    wiecie jakie płace podatki?

    jana