  • 1. Data: 2004-11-26 07:53:08
    Temat: ile tak naprawde kosztuje rozwód?
    Od: "KR" <k...@g...pl>

    chcemy sie z mężem rozwieść bez orzeczenia o winie, nie wchodza w gre sprawy
    majątkowe bo mamy rozdzielność majątkową i podział majatku, sprawa o alimenty
    tez jest już za nami. Zostaje tylko samo orzeczenie rozwodu, sprawa
    wychowania dziecka(dziecko jest ze mna). Mąż mieszka u swojej rodziny.

  • 2. Data: 2004-11-26 21:09:48
    Temat: Re: ile tak naprawde kosztuje rozwód?
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "KR"

    pewnie skonczy sie na 600 zl w sadzie - albo mniej jesli wykazesz ze
    masz/macie niskie dochody

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 3. Data: 2004-11-27 12:09:20
    Od: "KR" <k...@g...pl>

    A te koszty śa dzielone na pół czy płacimy po 600 zł mniej więcej

  • 4. Data: 2004-11-27 15:27:25
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "KR" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ania <a...@e...pl> napisał(a):
    >
    > A te koszty śa dzielone na pół czy płacimy po 600 zł mniej więcej

    Sad zwykle zasadza ca pól pensji bogatszego z malzonków. Mozna zawnioskowac
    o podzial koztów na polowe, lub tez jeden z malzonów moze wziac te koszty na
    siebie - tez wnioskiem.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 5. Data: 2004-11-27 17:13:12
    Od: "KR" <k...@g...pl>

    hmm, wydawało mi sie że przy rozwodzie bez orzeczenia o winie koszty
    auomatycznie sa podzielone na pół

  • 6. Data: 2004-11-27 17:53:38
    Od: s...@f...onet.pl

    Witam,

    W liscie datowanym 27-11-2004 <mid:coacj8$ll8$1@inews.gazeta.pl>
    KR(k...@g...pl)napisal(a):

    K> hmm, wydawało mi sie że przy rozwodzie bez orzeczenia o winie koszty
    K> auomatycznie sa podzielone na pół

    Sa dzielone po polowie.
    Ja mialem wpis tymczasowy (nie wiem czy tak sie to nazywa) 600zl.
    Koszty zostaly ustalone na 1200zl, wiec ja juz nic nie musialem
    doplacac.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 7. Data: 2004-11-28 01:22:21
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    przy orzeczeniu bez orzekania o winie koszty po polowie a to oznacza rowniez
    ,ze jedna strone zobowiaze sie do wplaty a druga kwota np. obciazy sie SP

    Sandra

  • 8. Data: 2004-11-28 06:06:22
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    > hmm, wydawało mi sie że przy rozwodzie bez orzeczenia o winie koszty
    > auomatycznie sa podzielone na pół

    Nie są automatycznie dzielone, bo osobiscie zlozylem wniosek o obciazenie
    mnie caloscia kosztów i taka sentencje orzekl sąd.

  • 9. Data: 2004-11-29 01:11:35
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

    w tym wypadku zgadza sie wypowiadajac sie na ten temat mialam na mysli kiedy
    strony maja odmienne zdanie i ida sa w zaparte :)

    Sandra

  • 10. Data: 2004-11-29 19:01:24
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "sandra" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > strony maja odmienne zdanie i ida sa w zaparte :)

    Bez orzekania o winie ida w zaparte? Czytaj uwaznie 1 posty wątku.