  • 1. Data: 2004-11-26 07:25:44
    Temat: patrol policji
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!
    Dziś rano jadąc o 6:30 do pracy (praktycznie jeszcze całkiem ciemno)
    zaobaczyłem taką systuację:
    Ciemna, nieoświetlona ulica. Po prawej stronie, na stoi ciężarówka. Mijając
    ciężarówkę w ostatniej chwili zobaczyłam, że przed nią stoi rodiowóz (chyba
    oznakowany, ale było ciemno i nie jestem pewny) oraz dwóch policjantów,
    jeden z nich czai się z lizakiem.
    I teraz mam takie pytanie, czy jeśli machnęliby mi lizakiem, miałbym prawo
    niezatrzymać się?
    Z tego co wiem, to w nocy powinni używać takich "świetlnych lizaków" (nie
    wiem jak to się nazywa, taka świecąca pałka), a samochód powinien byc
    oznakowany i dobrze widoczny.

    pzodrawiam
    Schwester

    PS.
    Moje pytanie jest czysto teoretyczne.

  • 2. Data: 2004-11-26 14:10:32
    Temat: Re: patrol policji
    Od: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Dziś rano jadąc o 6:30 do pracy
    > I teraz mam takie pytanie, czy jeśli machnęliby mi lizakiem, miałbym prawo
    > niezatrzymać się?

    Mogles sie nie zatrzymywac, obojetne czy dzien czy noc, jednakze tylko wtedy
    kiedy masz zastrzezenia czy to jest prawdziwy patrol policji. W takiej
    sytuacji masz jednak obowiazek zadzwonic natychmiast na komisariat i
    poinformowac o takim zajsciu i upewnic sie czy patrol policji przebywa w
    danym miejscu w tym czasie. Pamietaj tylko ze od biedy jakis narwany
    policjant moze do Ciebie zaczac strzelac :-)

    > Z tego co wiem, to w nocy powinni używać takich "świetlnych lizaków" (nie
    > wiem jak to się nazywa, taka świecąca pałka), a samochód powinien byc
    > oznakowany i dobrze widoczny.

    Powinien miec takze wlaczonego "koguta".

    Pozdrawiam
    Maciek Grochowski

  • 3. Data: 2004-11-26 18:18:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:co7dgr$qvh$1@inews.gazeta.pl...

    > Powinien miec takze wlaczonego "koguta".

    Tylko o ile zatrzymywał w miejscu, w którym zatrzymywanie sie jest
    niedozwolone.