  • 1. Data: 2004-11-26 07:03:48
    Temat: Dane osobowe
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam Grupowiczow

    Czy ktos z Was zna przypadek wygranej sprawy o odszkodowanie w przypadku
    przekazania przez operatora telekomunikacyjnego danych osobowych abonenta (w
    polaczeniu oczywiscie ze sprzedaza dlugow) firmie windykacyjnej ? Mowie o
    sprzedazy dlugu, a nie o wynajeciu (reprezentowaniu) takiej firmy przez
    operatora. Tyle sie mowilo czy mozna i co mozna z tym zrobic, a ja jestem
    ciekawy czy wogole w praktyce jest to wykonalne.

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 2. Data: 2004-11-27 22:42:36
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    > Czy ktos z Was zna przypadek wygranej sprawy o odszkodowanie w
    przypadku...

    To malo budujace, ze nikt nie zna takiego :(

    Pozdrawiam
    Arqadius

  • 3. Data: 2004-11-27 23:31:52
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Arqadius" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > operatora. Tyle sie mowilo czy mozna i co mozna z tym zrobic, a ja jestem
    > ciekawy czy wogole w praktyce jest to wykonalne.

    Przeczytaj umowę z operatorem czy przypadkiem gdzieś tam jest punkt na który
    się zgodziłeś.
    Może w regulaminie jest ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 4. Data: 2004-11-28 10:43:52
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    > Przeczytaj umowę z operatorem czy przypadkiem gdzieś tam jest punkt na
    który
    > się zgodziłeś.
    > Może w regulaminie jest ?

    Chodzilo mi o to czy ktos wie o pozytywnie zakonczonej takiej sprawie. Na
    pewno zdazylo sie tak, ze w jakims przypadku zasadne bylo dochodzenie
    odszkodowania z tytulu przekazania danych osobowych firmie windykacyjnej
    przez operatora.

    Pozdrawiam
    Arqadius