  • 1. Data: 2006-06-17 09:29:50
    Temat: ile powinno kosztowac notarialne potwierdzenie nip,wpis do ewid.,regon ?
    Od: "barts" <b...@g...com>

    Witam
    pytanie moje dotyczy ile powinno kosztowac albo ile przecietnie kosztuje u
    notariusza potwierdzenie za zgodnosc z oryginalem kopi dokumentow: wpisu do
    ewidencji,regonu i nipu ?

    pozdrawiam

    --
    BARTOSZ SOBCZYK

  • 2. Data: 2006-06-17 12:03:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    barts napisał(a):
> [...]
    > notariusza potwierdzenie za zgodnosc z oryginalem kopi dokumentow: wpisu do

    6 zł netto (o ile pamiętam, jeśli nie to w tych granicach)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911