  • 1. Data: 2006-06-17 06:11:10
    Temat: Konflikt miedzy mieszkancami a gmina
    Od: "jojo" <c...@o...pl>

    Witam,
    mam pewien "terytorialny konflikt" z jednym czlowiekiem. Nie chce zanudzac o
    przyczyny i wine, ale chce wiedziec czy postepowanie Urzedu Gminy jest
    prawidlowe. Oczywiscie ten facet donosi na mnie do gminy. Gmina udziela mu
    informacji i porad prawnych, ale w formie pisania pism przeciwko mnie. (juz
    nie istotne zrodlo tej informacji). Czy UG ma prawo w takim przypadku
    wtracac sie w spor? Mnie natomiast nie chce udzielac żadnego info.

    --
    jojo

  • 2. Data: 2006-06-17 06:52:26
    Temat: Re: Konflikt miedzy mieszkancami a gmina
    Od: stern <s...@0...pl>

    jojo napisał(a):
> [...]
    > nie istotne zrodlo tej informacji). Czy UG ma prawo w takim przypadku
    > wtracac sie w spor? Mnie natomiast nie chce udzielac żadnego info.

    nie da się odpowiedzieć na tak postawione pytanie. ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-17 15:52:15
    Od: "jojo" <c...@o...pl>

    > nie da się odpowiedzieć na tak postawione pytanie. ;)

    cos dopowiedziec ?

    --
    jojo

  • 4. Data: 2006-06-17 15:55:01
    Od: stern <s...@0...pl>

    jojo napisał(a):

    > cos dopowiedziec ?

    wlasciwie nic nie wynika z tego co napisałeś oprócz tego żeście
    skonfliktowani i on dostaje jakieś informacje a Ty nie.

    Co do zasady mamy ustawę o dostępie do informacji publicznej i większość
    z oficjalnych "dokumentów" wychodzacych z UG podlega ujawnieniu.
    Pytanie cyz to o co Ty prosisz, nie podlega, czy UG faworyzuje jego?

    trzeba by znać całą sprawę, żeby poradzić, trudno odpowiadać ogólnie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2006-06-17 16:01:46
    Od: "jojo" <c...@o...pl>

    moze faktycznie zakrecilem. Generalnie chodzi mi oto czy UG moze/ma prawo
    doradzac np. pisac pisma, wnioski za tego czlowieka? W koncu UG nie jest
    strona, a nawet powinien byc bezstronny.

    --
    jojo

  • 6. Data: 2006-06-17 16:06:46
    Od: stern <s...@0...pl>

    jojo napisał(a):
    > moze faktycznie zakrecilem. Generalnie chodzi mi oto czy UG moze/ma prawo
    > doradzac np. pisac pisma, wnioski za tego czlowieka? W koncu UG nie jest
    > strona, a nawet powinien byc bezstronny.

    hmmm,
    to zależy w jakiej sprawie.

    rozumiem, że nie chodzi o wnioski kierowane do tegoż UG, ale o jakieś inne.

    Tylko, że w takim wypadku trudno mi sobie wyobrazić, żeby były to pisma
    urzędowe.
    może napisz na adres e-mail albo GG o co chodzi

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911