  • 1. Data: 2006-11-18 13:40:24
    Temat: ile może mu grozić lat więzenia - wypadek samochodowy
    Od: marta <m...@a...pl>

    Postrącił ze skutkiem śmiertlenym męzczyznę po czym uciekł z miejca
    wypadku. Policja już go ma. Być może był pod wpływem alkoholu
    (wczesniejszego dnia poszedł na piwo z kumplami, ale tego jeszcze nie wiem.
    Nigdy nie był karany. Na utrzymaniu żona i dwójka małych dzieci.

    Czy wypuszczą go do czasu rozprawy?Ile się czeka na rozprawę.
    Ile lat mu grozi, a ile realnie sie dostaje w takich sprawach.

    Z góry dzieki za wszystkie informacje

    pozdrawiam
    marta

  • 2. Data: 2006-11-18 15:10:41
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > Czy wypuszczą go do czasu rozprawy?
    Raczej nie, za ciężki "kaliber".. w zasadzie to oby nie bo może znowu kogoś
    zabić
    >Ile się czeka na rozprawę.
    Zalży od regionu, parę miesięcy..
    > Ile lat mu grozi, a ile realnie sie dostaje w takich sprawach.
    Jak nie karany to ze 2-3 lata posiedzi, za ucieczkę i pod wpływem na zawiasy
    trudno liczyć..

    > Na utrzymaniu żona i dwójka małych dzieci.
    Trzeba było myśleć wcześniej..

    Pozdr

    A.

  • 3. Data: 2006-11-18 16:11:57
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:ejn7pi$k52$1@news.onet.pl
    użytkownik *Art* napisał(a):

    > Raczej nie, za ciężki "kaliber".. w zasadzie to oby nie bo może znowu
    > kogoś zabić

    Albo jego zabiją.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2006-11-18 16:15:30
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:ejn2hn$5c5$1@news.onet.pl

    Poszukaj analogi http://wiadomosci.onet.pl/1436292,11,1,1,,item.html

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2006-11-19 11:24:27
    Od: "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl>

    > Czy wypuszczą go do czasu rozprawy?

    Mam nadzieję, że wyjdzie dopiero za 12 lat.

    > Ile się czeka na rozprawę.
    > Ile lat mu grozi, a ile realnie sie dostaje w takich sprawach.

    Mam nadzieję, że jak najwięcej. Oby 12.