  • 1. Data: 2006-11-18 15:50:03
    Temat: czas trwania umowy
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    witam,

    20 pazdziernika podpisalem z kablowka umowe, ale sygnal podlaczyli mi
    dopiero po trzech tygodniach , 10 listopada. umowa zawarta na czas
    okreslony, na rok. i teraz pytanie: czy wygasa 20 pazdziernika, czy 10
    listopada? ja twierdze ze w pazdzierniku, kablowka ze w listopadzie. kto
    ma racje?

  • 2. Data: 2006-11-18 17:12:22
    Temat: Re: czas trwania umowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci

    O ile nie ma jakiegos zapisu w umowie lub regulaminie, z którego wynikalo by, ze
    czas trwania umowy liczy sie od chwili faktycznego podlaczenia sygnalu, to moim
    zdaniem na podstawie art. 112 kc nalezy przyjac, ze umowa wygasa w 12 miesiecy
    od daty jej podpisania.

  • 3. Data: 2006-11-18 19:10:53
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > O ile nie ma jakiegos zapisu w umowie lub regulaminie, z którego
    > wynikaloby, ze czas trwania umowy liczy sie od chwili faktycznego
    > podlaczenia sygnalu,

    nie ma takiego zapisu

    > to moim zdaniem na podstawie art. 112 kc nalezy
    > przyjac, ze umowa wygasa w 12 miesiecy od daty jej podpisania.

    dzieki, pozdr