  • 1. Data: 2006-11-18 08:46:42
    Temat: wniosek o zabezpieczenie w post. nakazowym
    Od: "asia" <2...@g...pl>

    Witam,

    jak wygląda procedura odzyskania pieniędzy wyłożonych na zabezpieczenie
    roszczenia w postępowaniu nakazowym? (wysłany wniosek do komornika na
    podstawie nieprawomocnego jeszcze nakazu). Na nadanie klauzuli wykonalności
    w tym przypadku trzeba będzie poczekać (nakaz będzie prostowany w
    przedmiocie omyłki pisarskiej, sa problemy z doręczeniem). Czy trzeba
    zgłosić do Sądu wniosek o zasądzenie kosztów?? Do jakiego Sądu i w jakim
    terminie??

    Proszę, wskażcie mi odpowiednie przepisy.

  • 2. Data: 2006-11-19 19:13:38
    Temat: Re: wniosek o zabezpieczenie w post. nakazowym
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    asia napisał(a):
> [...]
    > terminie??
    >
    > Proszę, wskażcie mi odpowiednie przepisy.

    Koszty zabezpieczenia ponosi wierzyciel, komornik prowadzi
    zabezpieczenie tak jak egzekucje, z tym, ze wszystko co wyegzekwowal
    przesyla do depozytu sądowego.