  • 1. Data: 2005-09-25 19:20:54
    Temat: historia o kradzieży pewnego motocykla(potrzebna pomoc-sprawa w sadzie)
    Od: "songoku" <s...@w...pl>

    Witam!

    Jestem forumowiczem z pl.rec.motocykle. Mam dla Was pewna historie. Prosze
    czytac od gory...
    Na dole dowiecie sie w czym mozecie mi pomoc...
    Z gory dziekuje za czas poswiecony na przeczytanie i przepraszam za
    "przecinki"- emocji bylo duzo.

    31.05.2005

    Dzisiaj w nocy skradziono mi z piwnicy SUZUKI GSXR600.
    Rok produkcji 2002, przebieg ok 10000km.
    Nr ramy JS1BG111200106674
    Nr rej WS 5314
    kolor baialo niebieski
    Okolice Błonia, pod Wawą...
    cechy charakterystyczne:
    -brak przedniego blotnika,
    -wypelnienie nad tylnym kolem z wlokna szklanego w kolorze bialym,
    -podwojna tylna lampa podobna do starej R1,
    -dwukolorowe siedzenia(czarno biale)
    -male zadrapanie na zadupku przy regulatorze napiecia po stronie zmiany
    biegow

    Prosze pomozcie-to moj pierwszy motocykl w zyciu, zrobilem na nim niecale
    3000 km...
    moj nr kom 601-629-011,
    Rozgladajcie sie, moze ktos bedzie chcial przetestowac sobie zanim
    rozmontuje lub sprzeda...
    pierdolony swiat...

    08.06.2005

    Zaczelo sie tak jak powyżej...

    W związku z wczorajszym tematem na forum jestem Wam wszystkim winien
    wyjasnienia...
    Wiem, ze watku juz nie ma, ale o tym pozniej...

    Wczoraj kolo poludnia zaczelem dostawac telefony, ze moj moto wyplynal na
    aukcji na allegro(odebralem z 50 telefonow i tylezsamo sms'ów)
    Gdy tylko dotarlem do pracy wchodze na otomoto i lookam i lookam no kur...wa
    toz to przeciez moje malenstwo...
    szybko telefon do sekcji kryminalnej, z ktora bylem w satlym kontakcie.
    Szybka wbitka na komisariat.W miedzyczasie wykonalem telefon do znajomych z
    ERY i PLUSA bo z tych sieci byly nr w ogloszeniu w celu uzyskania adresow
    abonentow(Policji oficjalnymi drogami zajeloby to wiecej czasu;-).
    Wydzwaniam kolesi z ogloszenia i umawiam sie z nimi jako kupujacy na stacji
    Orlen w Mławie. Jedzie ze mna kilku kryminalnych, wpadamy na komende w
    Mławie, tam omawiamy szybki plan dzialania. Jade na Orlen tylko z jednym
    kolesiem. Czekamy. Podjezdza czarne BMW. Wychylaja sie dwa łby, mowia zeby
    jechac za nimi. W czasie jazdy przez tel dajem znac gdzie jestesmy. Wysypka
    z samochodow na prywatnej posesji. Kolo otwiera garaz-ku..wa moj motocykl.
    Dalej gadka szmatka dla sciemy. Pytam ile poleci, ile oni jechali, ile ma
    koni-zgrywam napalenca, mowie, ze to moj pierwszy motocykl bedzie(co sie z
    prawda nie mija, hehe;). Potem cena. Wystawiony byl za 10900, kolesie
    laskawie opuszczaja na benzyne. Czekamy na wsparcie, w koncu podjezdza kilka
    samochodow, kolesie troche zdezorientowani, wiec mowie do nich, ze
    skurwysyny ukradli mi motocykl, potem bylo szybko: kajdanki, trzepanie
    samochodu i calego domu itd.
    Szmaciarzy zawineli do samochodu, zaczeli sie tlumaczyc, ze nie wiedzieli,
    ze kradziony, ze kupili od kogos z *******. No kurwa powiedzcie mi, jak
    mozna sie nie domyslic, ze moto rabane jak nie ma kluczykow, dokumentow, ma
    rozwalona stacyjke i jest za smieszna cene???
    Koniec koncow, po wszystkich zeznaniach i i papierkowych robotach prokurator
    zdecydowal, ze mozna mi oddac moto, slady zebrane i material dowodowy jest
    ok.

    Cala akcja jak z serialu Kryminalni:-)))

    W tym miejscu chcialbym podziekowac Wam wszystkim!!! Bez Was na pewno nie
    odzyskalbym swoich marzen...To wszystko bylo niewiarygodne, ktos dzwoni, ze
    zdejmuja watek z forum, ktos, ze ogloszenie z allegro i otomoto, ktos, ze
    powiadomil Policje, za chwile z komendy wojewodzkiej pytaja czy zajac sie
    sprawa...Poprostu niewiarygodne!!!
    Przywrociliscie mi wiare w ludzka dobroc podkopana przez ostatnie
    wydarzenia...To wlasnie dlatego do cholery kupilem motocykl, gdy wszyscy
    mowili, zebym kupil puszke... nie chodzi tylko o sama jazde, ale o
    solidarnosc, ducha, jednosc w klopotach...
    Jestescie WIELCY!!!!

    Chcialbym rowniez podziekowac policjantom z KPP w Babichach Starych,
    chlopaki na prawde spisali sie na medal...

    p.s
    Jesli cos ominalem, to pytajcie:-)

    CHOLERA WIELKIE DZIEKI JESZCZE RAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    --
    songoku
    nowicjusz:-)

    24.09.2005

    Witam!

    Obiecalem, ze bede informowal-wiec informuje:-)
    Wczoraj dostalem zawiadomienie, ze zostal wniesiony akt oskarzenia przeciwko
    kolesiom z Mlawy. Moze troche dlugo to trwa ale mam nadzije, ze
    sprawiedliwosci stanie sie za dosc.

    p.s

    W pouczeniu dostalem jest info, ze moge byc oskarzycielem posilkowym oraz ze
    moge wytoczyc powodztwo cywilne jako wniosek adhezyjny(nie wiem czy nie "ch"
    ;)
    Musze te dwie sprawy zalatwic przed rozpoczeciem przewodu sadowego.
    I tu pytanko: czy ktos zna kogos kto moglby mi pomoc?
    Wiem, ze te wnioski musza miec pewna forme a ja ni w zab sie na tym nie
    znam.
    --
    songoku
    nowicjusz:-)

  • 2. Data: 2005-09-25 19:54:15
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Kurde.
    godzina i 20 minut po wyborach i już się coś w kraju zmieniło? ;-)

  • 3. Data: 2005-09-25 22:52:52
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    Użytkownik "songoku" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W pouczeniu dostalem jest info, ze moge byc oskarzycielem posilkowym

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/221e9ab32fd3fda0/32cc13bd184d17fd?q=Akt+
    oskarzenia+-+chce+zlozyc+wniosek+o&rnum=1&hl=pl#32cc
    13bd184d17fd

    red

    ps. fajnie, ze ich dorwaliscie:-)

  • 4. Data: 2005-09-26 18:52:35
    Od: "songoku" <s...@w...pl>

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/221e9ab32fd3
    fda0/32cc13bd184d17fd?q=Akt+oskarzenia+-+chce+zlozyc
    +wniosek+o&rnum=1&hl=pl#
    32cc13bd184d17fd

    A czym sie rozni 46 kk od 62 kpk?
    Bo w pouczeniu jest wymieniony 62 kpk. Czy na pewno powolac sie na 46 kk?

  • 5. Data: 2005-09-27 20:41:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    songoku napisał(a):
    > A czym sie rozni 46 kk od 62 kpk?
    > Bo w pouczeniu jest wymieniony 62 kpk. Czy na pewno powolac sie na 46 kk?

    ale czego chcesz dochodzić?

    KG

  • 6. Data: 2005-09-27 20:51:21
    Od: Dredd<...@...pl>

    Dołączam się z pytankiem: jakie zarzuty mają oskarżeni w akcie oskarżenia
    (artykuły)?
    Ma to znaczenie dla zakresu Twoich uprawnień (np. z art. 46 k.k.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-09-28 16:32:55
    Od: "songoku" <s...@w...pl>

    > Dołączam się z pytankiem: jakie zarzuty mają oskarżeni w akcie oskarżenia
    > (artykuły)?
    > Ma to znaczenie dla zakresu Twoich uprawnień (np. z art. 46 k.k.)

    Myśle, że o paserstwo. Napisane jest "o popełnienie przestępstwa z art. 291§
    1 kk".
    Aha i jest rownież napisane "xxxxxx xxxxxx i inny", tak samo napisać we
    wniosku czy dowiedziec sie jak ten "inny" sie nazywa?

  • 8. Data: 2005-09-28 18:07:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    songoku napisał(a):
> [...]
    > Aha i jest rownież napisane "xxxxxx xxxxxx i inny", tak samo napisać we
    > wniosku czy dowiedziec sie jak ten "inny" sie nazywa?

    dowiedzieć się
    Ale jakich roszczeń chcesz dochodzić? Wyrządzono Ci jakąś szkodę?

    KG

  • 9. Data: 2005-09-29 17:35:19
    Od: "songoku" <s...@w...pl>

    > Ale jakich roszczeń chcesz dochodzić? Wyrządzono Ci jakąś szkodę?
    >
    > KG

    Rozwalona stacyjka i gorna polka zawieszenia, wlew paliwa.Zrobilem wycene
    naprawy w autoryzowanym serwisie i wyceniono to razem z robocizna na 7500
    pln.