  • 1. Data: 2005-09-25 17:50:26
    Temat: Ponowny egzamin na prawko...
    Od: Wampir <w...@w...org>

    Mam takie zapytanie. Dostalem 25 punktow (2 razy przekroczenie po 10 i
    raz 5 za zakaz ruchu), wiem ze mam byc skierowany na ponowny egzamin i
    wiem tez ze tych 20 jeszcze nie mam zaksiegowanych (i minie kolo
    miesiaca zanim tak sie stanie minimum). Pytanie, czy jesli bym sie
    zglosil na kurs obcinajacy 6 punktow zanim by te 20 bylo zaksiegowanych
    to czy by mi to cos dalo i kolejne pytanko - czy jest mozliwosc, zanim
    zostanie zaksiegowane te 20 punktow przez ktore przekrocze 24,
    zgloszenia sie na egzamin i zdania go tak by nie bylo tego okresu
    oczekiwania na zawiadomienie, decyzje na sprawdzenie kwalifikacji itp.
    Chodzi mi dokladnie o to czy moge np jutro isc zapisac sie na egzamin,
    powiedziec ze mam za duzo punktow na koncie i w ustalonym terminie
    przyjsc i go zdac czy musze czekac az sie wszystkie urzedy o wszystkim
    poinformuja i wysla pisemko. Ew. czy moge np isc do starosty po taka
    decyzje zanim oni wysla takie pisemko ew. przed zaewidencjonowaniem
    punktow ?