  • 1. Data: 2005-09-25 18:16:11
    Temat: zwolnienie lekarskie-wstecz???
    Od: "tryt" <t...@b...pl>

    Witam

    Mam ogromny problem. Szef wylał mnie z pracy. A właściwie zapowiedział
    wylanie. Papiery mamy podpisać w tym tygodniu. Po "miłej" rozmowie
    usłyszałem że lepiej będzie jak sobie załatwię zwolnienie, bo w pracy nie
    jestem mile widzianą osobą.

    Sytuacja trochę mnie przybiła i w związku z tym nie załatwiłem zwolnienia. W
    pracy oczywiście też mnie nie było. W weekend próbowałem coś wykombinować.
    No i niestety dowiedziałem się, że wstecz nie da rady.

    Jak nie załatwię zwolnienia to polecę dyscyplinarnie.

    Co robić???!!!
    Czy są może jakieś odstępstwa od zasady 3 dni?

    tryt

  • 2. Data: 2005-09-26 02:37:09
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie-wstecz???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tryt" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    Zwolnienie lekarskie wsteczne może wystawić lekarz psychiatra.