  • 1. Data: 2005-09-25 18:56:27
    Temat: Orzeczenia Sądu Najwyższego...
    Od: Piotr Radosz <p...@o...pl>

    Poszukuję orzeczenia SN z dn.16-07-2004 sygn.CK 26/04
    Dodam że bynajmniej nie jestem prawnikiem i chyba nim nigdy nie bedę a
    akurat potrzebuję pilnie tego jednego. Można takie orzeczenia wyszukać po
    prostu w internecie?
    Pozdrawiam
    Piotr Radosz

  • 2. Data: 2005-09-25 19:36:51
    Temat: Re: Orzeczenia Sądu Najwyższego...
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr Radosz napisał(a):
> [...]
    > Dodam że bynajmniej nie jestem prawnikiem i chyba nim nigdy nie bedę a
    > akurat potrzebuję pilnie tego jednego. Można takie orzeczenia wyszukać po

    spróbuj http://pub.sn.pl/
    ale sygnatura jest niepełna

    KG

  • 3. Data: 2005-09-25 23:41:45
    Od: gina <d...@m...com>

    Piotr Radosz wrote:

> [...]
    > Dodam że bynajmniej nie jestem prawnikiem i chyba nim nigdy nie bedę a
    > akurat potrzebuję pilnie tego jednego. Można takie orzeczenia wyszukać po

    Orzeczenia SN sa tajne zeby obywatele nie mieli mozliwosci nadzorowania
    dzialalnosci Lecha Kutasa Gardockiego. Ot, taka sprawa polityczna
    Sokolowskiego z Wodzislawia, ktora Kutas Gardocki osobiscie zaklepa,l a
    ktora nie przeszla w Strasbourgu.

  • 4. Data: 2005-09-28 06:52:52
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

> [...]
    > dzialalnosci Lecha Kutasa Gardockiego. Ot, taka sprawa polityczna
    > Sokolowskiego z Wodzislawia, ktora Kutas Gardocki osobiscie zaklepa,l a

    Prawo w Polsce działa tylko w jedną strone byle zgnoić obywatela.Oczywiście
    obywatela R.P>