  • 1. Data: 2004-06-15 06:03:12
    Temat: herby klubow pilkarskich...
    Od: marek <b...@U...fm>

    witam Grupowiczow,

    Mam nastepujace pytanie: czy herby klubow pilkarskich sa zanakami
    zastrzezonymi klubow?? Chcialbym np produkowac koszulki z herbami klubow
    pilkarskich I-ligowych - czy musze w tym celu uzyskac zgode kazdego z
    klubow??

    pozdrawiam,
    marek

  • 2. Data: 2004-06-15 09:41:32
    Temat: [ot]Re: herby klubow pilkarskich...
    Od: "Wojtuś" <s...@o...pl>

    czy górnika polkowice też LOL??

  • 3. Data: 2004-06-15 10:18:54
    Temat: Re: [ot]Re: herby klubow pilkarskich...
    Od: marek <b...@U...fm>

    On Tue, 15 Jun 2004 11:41:32 +0200, Wojtuś wrote:

    > czy górnika polkowice też LOL??

    :P

  • 4. Data: 2004-06-15 13:05:32
    Temat: Re: herby klubow pilkarskich...
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik marek napisał:

> [...]
    > zastrzezonymi klubow?? Chcialbym np produkowac koszulki z herbami klubow
    > pilkarskich I-ligowych - czy musze w tym celu uzyskac zgode kazdego z

    Musisz zadzwonic do kazdego klubu ktorego znaki chcesz drukowac z
    zapytaniem czy ich znak jest zastrzezony. Jezeli nie to mozesz jezeli
    tak musisz uzyskac od nich zgodę
    --
    Tofik

  • 5. Data: 2004-06-15 18:30:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tofik" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > Musisz zadzwonic do kazdego klubu ktorego znaki chcesz drukowac z
    > zapytaniem czy ich znak jest zastrzezony. Jezeli nie to mozesz jezeli
    > tak musisz uzyskac od nich zgodę

    Nie zaryzykował bym poprzestania na telefonie. Wysłał bym jednak pismo.
    Rzecz w tym, że możesz zadzwonić do osoby niezorientowanej. Powie, że znak
    nie jest zastrzeżony, a później się okaże, że to nieprawda.