  • 1. Data: 2004-06-14 21:30:38
    Temat: Plan zagospodarowania przestrzennego
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Jak długo są ważne takie plany? Czy to raz na jakiś czas zmienia się w
    całej Polsce, bo coś mi się obiło o uszy, że właśnie w 2003 pokończyły
    się i w wielu miejscach nie ma nowych?
    Czy jeśli na jakiejś działce można dziś wg planu pobudować dom, to np.
    za 3 lata, plan może się zmienić i już domu stawiać nie będzie wolno?
    Co znaczy "odrolnić działkę"? Czy to znaczy zmienić jej
    przeznaczenie w planie zagosp. przestrz.?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę