  • 1. Data: 2004-06-14 19:09:34
    Temat: zmarły ojciec zostawil samochód
    Od: "mw" <m...@p...onet.pl>

    Zmarł nagle nasz ojciec (mam brata) pozostawiając swój samochód. Matka też
    już nie żyje. Co zrobić abyśmy prawnie przejęli ten samochód unikając
    zbędnych kosztów ? W jakiej wysokości będą te koszty ? Co z OC ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-14 19:54:58
    Temat: Re: zmarły ojciec zostawil samochód
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    mw wrote:

    > Zmarł nagle nasz ojciec (mam brata) pozostawiając swój samochód. Matka też
    > już nie żyje. Co zrobić abyśmy prawnie przejęli ten samochód unikając
    > zbędnych kosztów ? W jakiej wysokości będą te koszty ?
    typowa sprawa spadkowa.
    było trochę na grupie.
    oboje dostaniecie samochód na spółkę.
    Co z OC ?

    Zdaje się, że parę dni temu zminiły się przepisy.
    OC przejdzie na was i będzie ważne tak jak jest.
    A potem to trzeba będzie kolejne zapłacić.