  • 1. Data: 2004-06-16 08:03:48
    Temat: hałasy pod oknem
    Od: "MM" <m...@o...pl>

    Mam problem z nastolatkami, ktore wieczorami przesiaduja badz na klatce pod
    moimi drzwiami (parter), badz na lawce pod oknem. Sa glosni, wulgarni,
    zlosliwi. Pala, pija piwo i maja gdzies mieszkancow. POtrafia tak siedziec od
    20.00 do pozna w nocy. Dwoje z nich na pewno jest z tej samej klatki, ale ich
    rodzice nie reaguja na to.
    Ja natomiast mam 2 malych dzieci i meza ciepriacego na schizofrenie, ktory
    sprowokowany nie wiem do czego moze byc zdolny.
    Wzywalam dwa razy straz miejska, to sie rozeszli, ale nadal czuja sie bezkarni
    i zbierajac sie z premedytacja sprawdzaja, jak zareaguje.

    Co wedlug prawa moge zrobic? Zlozyc gdzies jakas skarge? Obawiam sie reakcji
    meza i jakiejs tragedii z tego powodu. A on przeciez nie bedzie pociagniety do
    odpowiedzialnosci, wiec w sumie chodzi mi tez o dobro tej mlodziezy.

    Bede wdzieczna za rady, jak wybrnac z tej patowej sutuacji?

    Magdalena

  • 2. Data: 2004-06-16 08:13:46
    Temat: Re: hałasy pod oknem
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <0...@n...onet.pl> MM napisał(a):
> [...]
    > odpowiedzialnosci, wiec w sumie chodzi mi tez o dobro tej mlodziezy.

    Jeśli jest taki niestabilny i zagraża otoczeniu, to powinien
    przebywać w zakładzie zamkniętym, więc albo go tam wsadź, albo nie
    wsuwaj nam tutaj takich ciepłych farmazonów, bo mi ciśnienie skacze.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2004-06-16 08:15:02
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik MM napisał:

> [...]
    > odpowiedzialnosci, wiec w sumie chodzi mi tez o dobro tej mlodziezy.
    >
    > Bede wdzieczna za rady, jak wybrnac z tej patowej sutuacji?

    wyjdz z domu i spokojnie im wytlumacz to co tu napisalas. Wbrew pozorom
    zrozumieją to a być może i sie przeniosą
    --
    Tofik

  • 4. Data: 2004-06-16 08:26:14
    Od: "MM" <m...@o...pl>

    > wyjdz z domu i spokojnie im wytlumacz to co tu napisalas. Wbrew pozorom
    > zrozumieją to a być może i sie przeniosą
    > --
    > Tofik

    Alez ja od tego zaczelam. Grzecznie prosilam, aby poszli gdzie indziej. To pod
    moim adresem polecialy takie bluzgi, ze przykro wspominac.
    A ty, samotniku, zdaje sie jestes tej samej masci, co mlodziez pod moim oknem.

    Magdalena

  • 5. Data: 2004-06-16 08:45:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 16 Jun 2004 10:03:48 +0200, MM naskrobał(a):

    > Bede wdzieczna za rady, jak wybrnac z tej patowej sutuacji?
    >
    > Magdalena

    a co dzielnicowy śpi?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-06-16 09:48:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]
    :

    mowilas o swoim mezu , czy tylko powiedzialas eby sobie poszli?
    Jezli to drugie, tez bym Cie pogonil.

    P.

  • 7. Data: 2004-06-16 09:58:44
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Jeśli jest taki niestabilny i zagraża otoczeniu,

    otoczeniu zagraza nie maz, tylko te osoby
    ktore siedza do pozna i zachowuja sie niestosownie.

    >to powinien
    > przebywać w zakładzie zamkniętym, więc albo go tam wsadź, albo nie
    > wsuwaj nam tutaj takich ciepłych farmazonów, bo mi ciśnienie skacze.
    > --

    Bzdury pleciesz.
    Niekazdy chory psychicznie musi byc w zakladzie.
    Do zachowan przestepczych zdolni sa rowniez ludzie
    zdrowi psychiczni. Czy to powodb ich zamykac profilaktycznie?

    A poza tym, stwierdzono ze osoby chore psychicznie
    statystycznie sa mniej agresywne niz zdrowe psychiczne.
    (chodzo o odsetek zachowan agresywnych wsrod
    obu populacji)

    WOJSAL

  • 8. Data: 2004-06-16 10:00:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oknem.
    > :
    >
    > mowilas o swoim mezu , czy tylko powiedzialas eby sobie poszli?

    ?!
    Mozesz rozwinac te mysl?

    WOJSAL

  • 9. Data: 2004-06-16 11:22:57
    Od: "MM" <m...@o...pl>

    > mowilas o swoim mezu , czy tylko powiedzialas eby sobie poszli?
    > Jezli to drugie, tez bym Cie pogonil.
    >
    > P.

    Czyli wg ciebie chamstwo ma wieksze prawo, niz kultura.

    btw

    Widze, ze moj watek doskonale pokazuje, jak zdewaluowalo sie dobre wychowanie,
    przyzwitosc, zyczliwosc do ludzi. Czlowiek nie ma prawa byc asertywny, tylko
    musi zgadzac sie na agresje innych, na ich wulgarnosc i prostackosc.

    A jesli chodzi o mojego meza, to jest o wiele bardziej wartosciwa jednostka,
    niz owa mlodziez. Mimo choroby, pracuje jako programista (ma wyskokie IQ), jest
    odpowiedzialny i kulturalny. Wyroznia sie zdyscyplinowaniem odnosnie leczenia i
    jest chwalony przez swojego psychiatre za konsekwencje i walke z choroba.
    Natomiast przy wiekszych problemach, konfliktach, trudnych sytuacjach, zalamuje
    sie i wtedy nie wiadomo, jak zareaguje. Jeszcze nikogo nie skrzywdzil i mam
    nadzieje, ze tego nie zrobi. Niestety bardzo zle znosi wybryki tej mlodziezy
    pod oknem naszych dzieci.

    A wracajac do twojej wypowiedzi: dlaczego bys mnie pogonil? To naparwde
    zalosne, bardzo smutne, bardzo.

    Magdalena

  • 10. Data: 2004-06-16 13:02:15
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <cap5l0$cn7$1@inews.gazeta.pl> WOJSAL napisał(a):

    > Bzdury pleciesz.

    Żadne bzdury, sama twierdzi, że jej mąż-schizofrenik może wywołać
    tragedię. Co, pozabija te dzieciaki, które z głupoty za głośno zachowują
    się pod oknem? A może potem wbije nóż komuś, kto się do niego krzywo
    uśmiechnie na ulicy, bo mu się coś tam uroi? Takich ludzi powinno się,
    dla ich dobra i dla dobra społeczeństwa, *zamykać* w odpowiednich placówkach.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie