  • 21. Data: 2004-06-17 09:52:17
    Temat: Re: hałasy pod oknem
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : >
    : > inny motyw,
    : > Stoje z kolezankami nad pewna rzeczka i pijemy piwka, normalne
    rozmowy...
    : > zadnych bluzg nic takiegi, facet okno otwoera ..Wyp..*** stad, bo
    policje
    : > zawolam..... i tak jest czesto.
    : >
    :
    : Przegiecia bywaja po obu stronach.
    : Ty miales "szczescie" trafic na jakiegos palanta.
    : Ale to nie powod, by to uogolniac. Chamstwo
    : moze byc po obu stronach - u Ciebie bylo
    : inaczej, inaczej u MM.

    tak jest w 90 % , ja opiosalem moje 2 przypadki ich bylo naprawde o wiele
    wiecej.

    :
    : W przypadku zgloszonym przez MM bylo odwrotnie.

    ale zauwaz iz nie napisala ze powiedziala im o chorobie,

    :
    : > Na pewno od tak nie uwierze osobie ktora mowi ze grupa mlodziezy to i to
    : > wyprawia na trzepaku czy na lawce, oni zreguly sie spotykaja poto by
    : > pogadac.
    : > Gdyby opisala im te sytuacje tak jak tu nam przedstawila na 80% by albo
    : sie
    : > uciszyli, badz poszli gdzies obok.
    :
    : Bywaja rozni ludzie. W tym przypadku jak widac
    : trafila na kolesi, ktorzy inaczej sie zachowuja
    : niz Ty.

    nznowu chcialbym zauwazyc po tym co nam tu napisla ( w odpowiedzi na mojego
    posta) wynika ze nie opisala im sytuacji.
    Mozna tez sie domyslec w jaki sposob im to powiedziala, skoro z gory zaklada
    ze to kretyni, chuligani itp.
    Zobacz ze gdybym mial sluchac sie kazdej osoby ktoreej sie nie podoba ze
    siedzie na lawce czy na przystanku to jedyne miejsce
    w ktorym mpglbym przebywac bylby dom. Ne pewno sie nie przeniose bo z powodu
    czyjegos widzimisie.

    :
    : >
    : >
    : > "A jesli chodzi o mojego meza, to jest o wiele bardziej wartosciwa
    : > jednostka,
    : > niz owa mlodziez. Mimo choroby, pracuje jako programista (ma wyskokie
    IQ),
    : > "
    : >
    : > a skad szanowna panienka wie ze nikt z tej mlodziezy nie ma wysokiego,
    : skad
    : > panienka wie czy nikt z tej mlodziezy nie siedzi calymi dniami
    :
    : Przecziez tu nie chodzi o inteleigencje tych
    : gnojkow. Chodzi o to, by inteligentni lub
    : nieinteligentni, nie zaklocali spokoju.

    ale ona zaklada ze oni sa bezwartosciowi.
    To z gory ja dyskwalifikuje.

    : Zreszta jesli kolesie w nocy halasuja
    : to z ich inteligencja nie jest rewelacyjnie.

    sluchaj, ja mam sasiadke ktora wypatrje w oknie czy wychodze z psem, jak
    wychodze
    to wzywa straz miejska, przeszkadza jej jak sie dzieci w piaskownicy bawia.

    Jezeli ona ma okna na pol dziurawe i kazdy szmer slyszy to najlpesym
    rozwiazaniem jest uszcelnic,
    A jezeli rzeczywiscie by noc w noc rozrabiali, byly tam imprezy itp. to
    Policja by ichj pogonila.
    (gdyby dzien wdzien sie zachowywali tak jak ona napisala)

    Wiesz co ja mam na biurku, napoj % z drodzy :) jak go wypije lubie sobie
    glosno techno wlaczyc,
    przeklne czasem, moze sie zdazyc ze zbluzgam koggos (jezeli jest powod)
    znaczy to ze jestem
    malo inteligentny? Nie .Ja sie za takiego nie uwazam. A jezeli ktos tak
    mysli...... .......... (sorki) "wysram" sie na niego.

    : Przeciez wystarczy pomyslec: oprocz nas
    : sa tu inni ludzie, niektorzy chorzy,

    Zdziwilbys sie z czego ja wyszedlem. Przez ostatnie 2 lata toczylem walke z
    bardzo silna
    i ciezka choroba. Nie tylko psycha siadla. Zmiany byluy widoczne . i to tak
    ze teraz gdy mnie ludzie teraz
    widza, glupawy dostaja. Zaden lekarz nie potrafil mi pomoc, nikt, w
    miedzyczasie strudiowalem, bylem opluwany
    i przez rowiesnikow i przez ....moze niektorych zaskoczy.... starszych
    ludzi. . nie szanuje takich, wy ich znacie
    z innej strony, ja poznalem z prawdziwej, wykorzystuja tylko czyjas slabosc.
    Teraz jest prawie ok, jeszce moze 2 miesiace i bede 100 % zdrowy.
    To na co ciepri maz tej pani, jest naprawde pikus z tym przez co
    przeszedlem. (zabrzmialo moze nieprzyjemnie dla niej,
    ale jest to szczera prawda) I tego typu argumenty jakie podala ta Pani mnie
    nie przekonuja.
    Wiem w jaki spsob tacy ludzie uciszaja mlodziez.

    Uwazam sie za inteligentna osobe, gdyby tak nie bylo, bylbym wrakiem,
    zapieprzal bym teeraz na wózku.
    Nie jest tak, jestem w dalszym ciagu sudentem, i tworze oprogramowanie.
    (zaskoczona Pani?) i jezeli dobrze pojdzie to na nim niezle zarobie.

    : niketorzy wymgajacy ciszy. Gdyby mieli
    : sladowa chociazby inteligencje, poslziby
    : do lasu i tam moglby zachowywac sie swobodniej
    : niz tak, jak nakazuje dobry obyczaj, pod oknami
    : ludzi. Naprawde trzeba miec superintelignecje
    : by wlasc na taki sposob myslenia?

    Zapytam z ciekawosci, jezeli chcesz z kims na swiezym powietrzu pogadac
    idziesz do lasu jak jakis pustelnik
    czy siadasz na lawce do tego przeznaczonej?

    :
    :
    : >
    : > "Natomiast przy wiekszych problemach, konfliktach, trudnych sytuacjach,
    : > zalamuje
    : > sie i wtedy nie wiadomo, jak zareaguje."
    : >
    : > jak juz ktos napisał, wowczas nalezaloby umiescic taka osobe w
    specjalnym
    : > osrodku.
    : >
    :
    : A Ty wiesz do czego jestes zdolny jak sie wnerwisz?
    : Tego nikt nie wie.

    NIe wiem, ale t5a Pani sprecyzyzowala co on moze zrobic.
    Przypuszczam ze lekarz to jej powiedzial.

    :
    :
    : > "Niestety bardzo zle znosi wybryki tej mlodziezy
    : > pod oknem naszych dzieci."
    : >
    : > ojejej, bo sie poplacze, jak juz napisalem, nie tu a im powiedz to Co Tu
    : na
    : > poczatku napisalas.
    :
    :
    : Owszem jest to problem.
    : Normalny czlowiek nigdy nie zadaje bolu, cierpienia
    : innym osobom ot tak sobie).
    : Juz sredniointeligentny czlowiek potrafi dostrzec
    : ze istnieja na tym swieci inni ludzie i maja
    : prawo do odpoczynku, we wlasnym domu. Odpoczywac
    : tak by nie przeszkadzac innym.

    powtarzac ju zsi eni ebede

    :
    :
    : >
    : > "A wracajac do twojej wypowiedzi: dlaczego bys mnie pogonil? To naparwde
    : > zalosne, bardzo smutne, bardzo."
    : >
    : > patrz wyzej.
    : >
    :
    : Coz, wydaje sie, ze aby zrozumiec problem
    : musialbys sam zachorowac na schizofrenie.
    : Ja rozumiem ten problem bez koniecznosci
    : chorowania.
    : I tym sie roznimy.

    patrz wyzej.

    P.

  • 22. Data: 2004-06-17 09:52:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > nie masz do czego sie przypierdolic?

    Wow, kolega tak kulturalnie przemawial rowniez wtedy, gdy ta nawiedzona
    wzywala policje, i ten facet otwieral okno? To widac mamy inne pojecie
    kultury. BTW "panienka" brzmi pejoratywnie.

    krys