  • 1. Data: 2004-06-16 07:47:47
    Temat: Prawo unijne i prawojazdy kat E
    Od: Konki <l...@w...pl>

    Slyszalem cos ze po wejsciu do uni nie bedzie wymagane prawojazdy
    kategorii B+E zeby jezdzic z przyczepa o duzej ladownosci i ze ladownosc
    przyczepy bedzie uwarunkowana tylko masa samochodu. Podobno w unii nie
    ma wogole kategorii E i w Polsce tez ma byc zniesiona.
    Czy jest cos takiego, czy to tylko plotki?
    Czy juz to prawo weszlo?
    Chodzi mi dokladnie o poloneza i przyczepe o ladownosci 1000kg

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Konki

  • 2. Data: 2004-06-16 08:11:43
    Temat: Re: Prawo unijne i prawojazdy kat E
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Konki napisał:

    (...)
    > Czy jest cos takiego, czy to tylko plotki?
    (...)

    _IMHO_ plotki, ale mogę się mylić, bo nie jestem specem od prawa
    drogowego.

    > Czy juz to prawo weszlo?
    (...)

    Jeżeli miałoby wejść, to nie później niż od 1. maja...

    Pzdr
    PWZ