    From: "MM" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hałasy pod oknem
    Date: 16 Jun 2004 13:22:57 +0200

    > mowilas o swoim mezu , czy tylko powiedzialas eby sobie poszli?
    > Jezli to drugie, tez bym Cie pogonil.
    >
    > P.

    Czyli wg ciebie chamstwo ma wieksze prawo, niz kultura.

    btw

    Widze, ze moj watek doskonale pokazuje, jak zdewaluowalo sie dobre wychowanie,
    przyzwitosc, zyczliwosc do ludzi. Czlowiek nie ma prawa byc asertywny, tylko
    musi zgadzac sie na agresje innych, na ich wulgarnosc i prostackosc.

    A jesli chodzi o mojego meza, to jest o wiele bardziej wartosciwa jednostka,
    niz owa mlodziez. Mimo choroby, pracuje jako programista (ma wyskokie IQ), jest
    odpowiedzialny i kulturalny. Wyroznia sie zdyscyplinowaniem odnosnie leczenia i
    jest chwalony przez swojego psychiatre za konsekwencje i walke z choroba.
    Natomiast przy wiekszych problemach, konfliktach, trudnych sytuacjach, zalamuje
    sie i wtedy nie wiadomo, jak zareaguje. Jeszcze nikogo nie skrzywdzil i mam
    nadzieje, ze tego nie zrobi. Niestety bardzo zle znosi wybryki tej mlodziezy
    pod oknem naszych dzieci.

    A wracajac do twojej wypowiedzi: dlaczego bys mnie pogonil? To naparwde
    zalosne, bardzo smutne, bardzo.

    Magdalena