  • 11. Data: 2004-06-16 13:32:04
    Temat: Re: hałasy pod oknem
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : ?!
    : Mozesz rozwinac te mysl?

    a co tu do rozwijania, juz na taka nawiedzona nieraz trafialem.
    Np. pije sobie browarka z bratem na osiedlu obok na lawce, nagle wbiega
    6 napakowanych (napastnikow) policjantow, jak myslisz czemu przyjechali ?

    inny motyw,
    Stoje z kolezankami nad pewna rzeczka i pijemy piwka, normalne rozmowy...
    zadnych bluzg nic takiegi, facet okno otwoera ..Wyp..*** stad, bo policje
    zawolam..... i tak jest czesto.

    Na pewno od tak nie uwierze osobie ktora mowi ze grupa mlodziezy to i to
    wyprawia na trzepaku czy na lawce, oni zreguly sie spotykaja poto by
    pogadac.
    Gdyby opisala im te sytuacje tak jak tu nam przedstawila na 80% by albo sie
    uciszyli, badz poszli gdzies obok.

    od razu Pannie MM odpowiadam:

    "btw

    Widze, ze moj watek doskonale pokazuje, jak zdewaluowalo sie dobre
    wychowanie,
    przyzwitosc, zyczliwosc do ludzi. Czlowiek nie ma prawa byc asertywny, tylko
    musi zgadzac sie na agresje innych, na ich wulgarnosc i prostackosc."

    nie na temat.

    "A jesli chodzi o mojego meza, to jest o wiele bardziej wartosciwa
    jednostka,
    niz owa mlodziez. Mimo choroby, pracuje jako programista (ma wyskokie IQ),
    "

    a skad szanowna panienka wie ze nikt z tej mlodziezy nie ma wysokiego, skad
    panienka wie czy nikt z tej mlodziezy nie siedzi calymi dniami
    przed kompem tworzac jakies oprogramowanie na ktorym zbija kokosy? teraz ju
    zsie moge jedynie domyslec w jaki sposob im powiedzialas
    by sie uciszyli i sie nie dziwie ze Cie olali.

    "jest
    odpowiedzialny i kulturalny. Wyroznia sie zdyscyplinowaniem odnosnie
    leczenia i
    jest chwalony przez swojego psychiatre za konsekwencje i walke z choroba."

    i myslisz ze jest jedyny?

    "Natomiast przy wiekszych problemach, konfliktach, trudnych sytuacjach,
    zalamuje
    sie i wtedy nie wiadomo, jak zareaguje."

    jak juz ktos napisał, wowczas nalezaloby umiescic taka osobe w specjalnym
    osrodku.

    " Jeszcze nikogo nie skrzywdzil i mam
    nadzieje, ze tego nie zrobi."

    A skad pewnosc ze Oni skrzywdzili?|

    "Niestety bardzo zle znosi wybryki tej mlodziezy
    pod oknem naszych dzieci."

    ojejej, bo sie poplacze, jak juz napisalem, nie tu a im powiedz to Co Tu na
    poczatku napisalas.

    "A wracajac do twojej wypowiedzi: dlaczego bys mnie pogonil? To naparwde
    zalosne, bardzo smutne, bardzo."

    patrz wyzej.

    P.

  • 12. Data: 2004-06-16 18:33:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 16 Jun 2004 10:03:48 +0200, MM naskrobał(a):

    > a co dzielnicowy śpi?

    To właśnie jej mąż;))))

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-06-16 18:38:00
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > od razu Pannie MM odpowiadam:

    i następne sformułowania "panienka"

    Zamążpójście wyklucza bycie panienką. Zalecałabym poznanie najpierw
    znaczenia wyrazów, a dopiero potem używanie ich.

    Monika

  • 14. Data: 2004-06-16 19:49:09
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : i następne sformułowania "panienka"
    :
    : Zamążpójście wyklucza bycie panienką. Zalecałabym poznanie najpierw
    : znaczenia wyrazów, a dopiero potem używanie ich.

    przenośnia ż I, DCMs. ~ni; lm D. ~ni
    lit. <występowanie wyrazu w nowym znaczeniu łączącym się ze znaczeniem
    realnym w sposób obrazowy, plastyczny i rozumianym poprzez odniesienie do
    znaczenia realnego>

    nie masz do czego sie przypierdolic?

    P.

  • 15. Data: 2004-06-17 00:25:25
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl.spam.jest.fe>

    Użytkownik "Samotnik"
    > Żadne bzdury, sama twierdzi, że jej mąż-schizofrenik może wywołać
    > tragedię. Co, pozabija te dzieciaki, które z głupoty za głośno
    > zachowują się pod oknem? A może potem wbije nóż komuś, kto się do
    > niego krzywo uśmiechnie na ulicy, bo mu się coś tam uroi? Takich
    > ludzi powinno się, dla ich dobra i dla dobra społeczeństwa,
    > *zamykać* w odpowiednich placówkach.

    A co ty k* wiesz o chorobach?
    Co wiesz o schizofrenii?
    Spotkała cię jakaś krzywda ze strony _chorej_ osoby?

    --
    Maciek.

  • 16. Data: 2004-06-17 00:52:25
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl.spam.jest.fe>

    Użytkownik "MM" <
    > chodzi mi tez o dobro tej mlodziezy. Bede wdzieczna za rady, jak
    > wybrnac z tej patowej sutuacji?

    Zwyczajnie.

    Jest problem - dzwonisz na policję.
    Gdy jest po 22:00 tym bardziej na policję.
    Straż Miejska po zmroku reagować nie będzie, ponieważ nie ma broni
    palnej. Czyli się boi.

    Dlaczego tak proponuję?
    Otóż kiedyś zagadnąłem przechodzącego w osiedlu pana policjanta. Sprawa
    była podobna: po 22:00 (a tak naprawdę po 01:00) siedzą pod blokiem i
    drą mordy. I mówię policjantowi, że SM zgłoszenie przyjęła ale nikt się
    nie pojawił. Na co pan policjant powiedział: należy dzwonić do nas, nie
    do SM... SM się boi - i słusznie - bo nie wiadomo co za pazuchą trzyma
    lump siedzący na ławce.

    Koniec i kropka :)
    I spokoju życzę. I zdrowia. Wyjedźcie gdzieś za miasto. Oddechu trochę
    złapać. Jeszcze jakieś 2, 3 tygodnie i dresiarstwo wyjedzie na wakacje,
    więc będzie spokojniej.

    P.S. Zadbaj o jakąś stałą opiekę specjalisty nad mężem...

    --
    Maciek.

  • 17. Data: 2004-06-17 06:53:06
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Żadne bzdury, sama twierdzi, że jej mąż-schizofrenik może wywołać
    > tragedię.

    Mowi tez ze te osoby zachowuja sie juz niewlasciwie
    (chyba zaklocaja cisze nocna).
    A tragedie z reguly wywoluja osoby zdrowe psychiczne
    (mowie o badaniach w ramach populacji chorych i zdrowych).
    W opisanej tu sytuacji, zagrozenie stanowia
    zdrowe gnojki a nie chory maz.

> [...]
    > uśmiechnie na ulicy, bo mu się coś tam uroi? Takich ludzi powinno się,
    > dla ich dobra i dla dobra społeczeństwa, *zamykać* w odpowiednich

    Poczytaj moze co to jest schizofrenia.
    Wieksze prawdopodobienstwo jest ze jakis odwazny
    gnojek (bo jest w grupie, wiec odwazny)
    wybije im szybe, czy w jakis inny sposob
    uprzykrzy zycie niz to, ze chory maz
    zachowa sie tak jak piszesz. Poczytaj
    jednak o schizofrenii. Dowiedzialbys sie,
    ze chory taki potrzebuje m.in. spokoju
    zwlaszcza we wlasnym domu, we wlasnym otoczeniu.

    Prawdopodobienstwo tego co mowisz jest zadne.
    Natomiast fakt ze oboje (pytajaca i jej maz)
    przezywaja stress we wlasnym domu - jest juz znaczne.
    Nie rozumiem tylko dlaczego jakies gnojki maja zatruwac
    zycie porzadnym ludziom.

    WOJSAL

  • 18. Data: 2004-06-17 07:05:46
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]

    > zadnych bluzg nic takiegi, facet okno otwoera ..Wyp..*** stad, bo policje

    Przegiecia bywaja po obu stronach.
    Ty miales "szczescie" trafic na jakiegos palanta.
    Ale to nie powod, by to uogolniac. Chamstwo
    moze byc po obu stronach - u Ciebie bylo
    inaczej, inaczej u MM.

    W przypadku zgloszonym przez MM bylo odwrotnie.

> [...]
    > pogadac.
    > Gdyby opisala im te sytuacje tak jak tu nam przedstawila na 80% by albo

    Bywaja rozni ludzie. W tym przypadku jak widac
    trafila na kolesi, ktorzy inaczej sie zachowuja
    niz Ty.

> [...]
    skad
    > panienka wie czy nikt z tej mlodziezy nie siedzi calymi dniami

    Przecziez tu nie chodzi o inteleigencje tych
    gnojkow. Chodzi o to, by inteligentni lub
    nieinteligentni, nie zaklocali spokoju.
    Zreszta jesli kolesie w nocy halasuja
    to z ich inteligencja nie jest rewelacyjnie.
    Przeciez wystarczy pomyslec: oprocz nas
    sa tu inni ludzie, niektorzy chorzy,
    niketorzy wymgajacy ciszy. Gdyby mieli
    sladowa chociazby inteligencje, poslziby
    do lasu i tam moglby zachowywac sie swobodniej
    niz tak, jak nakazuje dobry obyczaj, pod oknami
    ludzi. Naprawde trzeba miec superintelignecje
    by wlasc na taki sposob myslenia?

> [...]
    > sie i wtedy nie wiadomo, jak zareaguje."
    >
    > jak juz ktos napisał, wowczas nalezaloby umiescic taka osobe w specjalnym

    A Ty wiesz do czego jestes zdolny jak sie wnerwisz?
    Tego nikt nie wie.

    > " Jeszcze nikogo nie skrzywdzil i mam
    > nadzieje, ze tego nie zrobi."
    >
    > A skad pewnosc ze Oni skrzywdzili?|

    A kto powiedzial, ze oni skrzywdzili?

> [...]
    > pod oknem naszych dzieci."
    >
    > ojejej, bo sie poplacze, jak juz napisalem, nie tu a im powiedz to Co Tu

    Owszem jest to problem.
    Normalny czlowiek nigdy nie zadaje bolu, cierpienia
    innym osobom ot tak sobie).
    Juz sredniointeligentny czlowiek potrafi dostrzec
    ze istnieja na tym swieci inni ludzie i maja
    prawo do odpoczynku, we wlasnym domu. Odpoczywac
    tak by nie przeszkadzac innym.

    > "A wracajac do twojej wypowiedzi: dlaczego bys mnie pogonil? To naparwde
    > zalosne, bardzo smutne, bardzo."
    >
    > patrz wyzej.

    Coz, wydaje sie, ze aby zrozumiec problem
    musialbys sam zachorowac na schizofrenie.
    Ja rozumiem ten problem bez koniecznosci
    chorowania.
    I tym sie roznimy.

    WOJSAL

  • 19. Data: 2004-06-17 07:21:05
    Od: "MM" <m...@o...pl>

    Bardzo dziekuje wszystkim zyczliwym za zrozumienie i rady.
    Wlasnie zglosilam w siedzibie Strazy Miejskiej, ze jest problem i ze chcialabym
    go rozwiazac bez drastycznych posuniec typu "sprawa do sadu".
    ma sie u mnie zjawic dzielnicowy, ktory pouczy rodzicow dziewczyny z naszej
    klatki, do ktorej schodzi sie to towarzystwo.

    Wczoraj znowu siedzieli tuz pod naszymi drzwiami, odgrazali sie, ze nikt im nie
    bedzie tu rzadzil itp.itd. W mieszkaniu mialam pelno dymu, na klatce pelno
    smieci i petow.

    A jesli chodzi o mojego meza, to jest pod stala opieka specjalistow. W ubieglym
    roku spedzil w szpitalu 7 mcy i od tamtej pory jest w dobrej formie, ale bardzo
    potrzebuje spokoju i rownowagi. Inaczej cala terapia i wysilek jego, moj i
    lekarzy pojdzie na marne.

    Jeszcze raz dziekuje!

    Magdalena

  • 20. Data: 2004-06-17 07:39:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@m...pl.spam.jest.fe> napisal(a):
    > Użytkownik "Samotnik"
    >
    > A co ty k* wiesz o chorobach?
    > Co wiesz o schizofrenii?
    > Spotkała cię jakaś krzywda ze strony _chorej_ osoby?

    Mnie nie, ale kogoś bliskiego omal nie spotkała.
    --
    Samotnik