    From: Adam Mikuta <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: haker
    Date: Sat, 05 Jan 2002 22:31:51 +0100

    > Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informacje dla niego nie
    > przeznaczona, otwierajac zamkniete pismo, podlaczajac sie do przewodu
    > sluzacego do przekazywania informacji lub przelamujac elektroniczne,
    > magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie,
    on nie przelamuje zadnych zabezpieczn tylko poprostu napisal program w
    korym prosi o podanie loginu i hasla a ten program wysyla mu to mailem
    ale w pomocy do programu jest wyraznie zaznaczone ze autor nie odpowiada
    za dzialanie programu

    > § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    > jest uprawniony, zaklada lub posluguje sie urzadzeniem podsluchowym,
    > wizualnym albo innym urzadzeniem specjalnym.

    no facet nie jest uprawniony do uzyskania tej informacji ale uzytkownicy
    sami ja mu przekazuja co prawda nie wiedza co robi program ale w pomocy
    jest zaznaczone ze moze miec skutki uboczne

    > tezy z pismiennictwa
    >
    > Art. 268. § 1. Kto, nie bedac do tego uprawnionym, niszczy, uszkadza, usuwa
    > lub zmienia zapis istotnej informacji albo w inny sposób udaremnia lub
    > znacznie utrudnia osobie uprawnionej zapoznanie sie z nia,

    koles na koncie nie kasuje plikow uzytkownika a jedynie te ktore sam
    utworzyl

    czy jest wiec wogule jakas szansa ukarania go?

    --
    |\ | \ |\ |\ |\ email: a...@p...onet.pl