  • 11. Data: 2013-01-26 10:03:12
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    > Od wymiany baterii zaczęli, bo miałam kupioną i przeczyszczenia różnych
    > elementów. A jeśli rozchodzi się o sprzedawcę to szukaj wiatru w polu.

    Czegoś tutaj nie rozumiem. Przychodzą gocie od naprawy
    gwarancyjnej, a sprzedawcy znaleźć nie możesz...?
    No to kto ich przysyła i kto im płaci?

    --
    pozdrawiam
    Ula

  • 12. Data: 2013-01-26 10:10:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-26 10:03, Ula pisze:

    > Czegoś tutaj nie rozumiem. Przychodzą gocie od naprawy
    > gwarancyjnej, a sprzedawcy znaleźć nie możesz...?
    > No to kto ich przysyła i kto im płaci?

    Pewnie gwarant.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-01-26 11:28:45
    Od: <news>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać
    > w sensownym zakresie dowolnie normowane. Co innego
    > ewentualna niezgodność z umową, jeśli jesteś konsumentem.

    Czy kupujący przed zakupem się z tą gwarancją zapoznał i się z nią zgodził?
    Bo wygląda to tak ze łudzi się klienta gwarancją, nawet jej klientowi nie
    pokazując i zamieszcza się tam punkty mówiące ze sprzedawca jednak nie
    będzie wykonywał bezpłatnych napraw i jeszcze będzie naciągał klienta na
    koszty.

  • 14. Data: 2013-01-26 13:41:26
    Od: <news>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Co to znaczy "nie pokazując"?
    > Ukrywa się zapisy gwarancji przed klientem?

    Skoro nie zapoznano klienta z warunkami gwarancji przed zakupem to znaczy ze
    się ukrywa przed klientem a pokazuje dopiero po fakcie, czyli po zakupie i
    klient się dziwi. Ja bym w takim przypadku radził zwracać towar od razu do
    sklepu z przyczyn niezadawalającej gwarancji:)

  • 15. Data: 2013-01-26 16:12:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 16. Data: 2013-01-26 16:14:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-26 16:12, Liwiusz pisze:

    > Co to znaczy "nie pokazując"? Ukrywa się zapisy gwarancji przed klientem?

    Sama sytuacja pomyłki jest już medialna. Ja na przykład z relacji
    zapamiętałem jedynie, że była to emerytka (co w połączeniu z tym, że
    miała na koncie 30 tysięcy daje dowód tego, jak biednych mamy emerytów,
    jak też że i w tym przypadku na biedną nie trafiło :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-01-26 16:56:05
    Od: <news>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Tzn. klient nie wiedział, że jest gwarancja, czy co?
    > Bo jak wiedział, i mógł się zapoznać...

    Człowieku kiedy ty się urodziłeś?
    Widziałeś kiedyś w sklepie gwarancję obok wystawianego towaru w sklepie czy
    na allegro?

  • 18. Data: 2013-01-26 17:59:13
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > na koncie 30 tysięcy daje dowód tego, jak biednych mamy emerytów, jak też
    > że i w tym przypadku na biedną nie trafiło :)

    A Cibie co, pojebało? To człowiek po przepracowaniu całego życia nie może
    twoim zdaniem miec na koncie 30 tysięcy? To bogacz dla Ciebie? A za taki
    tekst - na biedną nie trafiło, to powino Cię skopać porządne komanndo
    karków. I skomentować - chorego nie trafiło...
    Skąd się takie pojeby biorą?

  • 19. Data: 2013-01-26 19:50:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tekst - na biedną nie trafiło, to powino Cię skopać porządne komanndo karków.

    Tak samo jak z Amber Gold - na biednych nie trafiło

    > Skąd się takie pojeby biorą?

    Ty ich tworzysz...

  • 20. Data: 2013-01-26 20:16:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-26 17:59, Andy Niwinski pisze:

> [...]
    > taki tekst - na biedną nie trafiło, to powino Cię skopać porządne
    > komanndo karków. I skomentować - chorego nie trafiło...

    Z usenetu :)

    Wyluzuj, koleś.

    --
    Liwiusz