  • 21. Data: 2002-12-09 21:28:07
    Temat: Odp: groźby karalne?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...

    > Jak w naszym szkolnictwie to nie dziwota, że co prawda
    > czytać umie, ale już nie potrafi tego zrozumieć.

    nie ma samosądów,ktoś cię z za winkla zobaczy i już nie będziesz
    poszkodowanym,napadniętym i nie wymyślajcie tylko skutecznie działajcie w
    swoich sprawach...jak ktoś zniechęca się na dzień dobry to później takie
    skutki ...i tak:

    dopuszczono się przestępstwa przeciw tobie zgłoś ...
    sędzia jest stronniczy? pisz o wyłączenie ...walcz ale wszystko z głową i
    pełną kulturą by nie zostać posądzonym o obraze ... ale walcz o swoje... nie
    obrażając nikogo ...

    Sandra koncze bo sam zainteresowany wszczynający ten wątek sobie robi już
    nie powiem co :-) ale ciśnie mi sie na usta by go podsumować :-)

    Sandra

  • 22. Data: 2002-12-09 22:54:20
    Temat: Re: groźby karalne?
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 09 Dec 2002 12:13:38 +0100,Elita.pl <3...@e...pl>
    napisał/a:

    > Przecież zostałem napadnięty i się tylko broniłem.
    > Rzecz jasna zaraz po obiciu mordy dzwoni się zgłaszając
    > napaść na siebie.

    Jesteś w tej dobrej sytuacji,że masz siłę i odwagę.
    A co ja mam począć?...Zaczepiają mnie (ubliżają) takie żule pijackie
    (małżeństwo z mojego bloku)..Zastanawiam się,czy nie psiknąć im w ślepia
    jakimś gazem z areozolu,ale też się boję...Gdybym wiedziała,że dam
    radę,to te mordy pijackie bym im poobijała...Najgorzej to boję się
    jeździć windą,żule pakują się do mnie,do tej windy.
    Sprawę zgłosiłam na policji:"Bezpieczne Miasto" przy
    ul.Madalińskiego,ale kurdupel w czapeczce z bąbelkiem - dzielnicowy
    nawet się nie pofatygował,żeby pójść do tych żuli i ich postraszyć,czy
    poinformować o konsekwencjach.
    Tak swoją drogą,to nie ten dzielnicowy powinien się tym zajmować,tylko
    funkcjonariusze z działu "Bezpieczne Miasto",które jak widzę jest tylko
    fikcją,ładnym szyldzikiem.

    --
    Kaja

  • 23. Data: 2002-12-10 01:05:34
    Temat: Re: Odp: groźby karalne?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    > nie ma samosądów,

    Przyroda nie znosi próżni.
    Jeśli prawo nie funkcjonuje to trzeba sprawy brać we własne ręce.

    > tylko skutecznie działajcie w swoich sprawach...j
    > jak ktoś zniechęca się na dzień dobry to później takie

    Uważasz, że trzyletnie czekanie aż prawo wreszcie dobierze się
    do tyłka wystawionym mu na tacy kryminalistom jest zniechęcaniem
    się na dzień dobry?

    > dopuszczono się przestępstwa przeciw tobie zgłoś ...
    > sędzia jest stronniczy? pisz o wyłączenie...

    Na jakim świecie Ty żyjesz!?!?!?
    Jeden sędzia drugiemu miałby w Polsce zrobić kuku !?
    Na taki wniosek mogą sobie pozwalać kryminaliści, którym zależy
    tylko na przedawnieniu sprawy, a nie zwykli zjadacze chleba.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 24. Data: 2002-12-10 01:48:43
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl wrote:

    >Przyroda nie znosi próżni.
    >Jeśli prawo nie funkcjonuje to trzeba sprawy brać we własne ręce.

    Kurcze, czyżby sam Judge Dredd ??!!
    A może Judge Dres ? :)))

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2002-12-10 08:49:50
    Temat: Odp: Odp: groźby karalne?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...
    > Przyroda nie znosi próżni.
    > Jeśli prawo nie funkcjonuje to trzeba sprawy brać we własne ręce.

    takimi kategoriami myślenia to nikt w końcu nie wyjdzie na ulice ...

    > Uważasz, że trzyletnie czekanie aż prawo wreszcie dobierze się
    > do tyłka wystawionym mu na tacy kryminalistom jest zniechęcaniem
    > się na dzień dobry?

    nie, nie o takim przypadku mówie a o sytuacji kiedy ktoś zwraca się o pomoc
    trafiając na jakąs przeszkode rezygnuje z dalszej walki ...temat rzeka ...

    > Na jakim świecie Ty żyjesz!?!?!?

    na tym samym co Ty ! wątpisz?

    > Jeden sędzia drugiemu miałby w Polsce zrobić kuku !?

    a kto powiedział,że wyłączenie to kuku dla sędziego ? niekiedy do zbawienie
    dla niego samego :-)

    > Na taki wniosek mogą sobie pozwalać kryminaliści, którym zależy
    > tylko na przedawnieniu sprawy, a nie zwykli zjadacze chleba.

    eee tu odczuwam ,że nie znasz dokładnie zagadnienia ...bo i w sprawach
    cywilnych dochodzi do takowego wyłączenia ...

    pozdrawiam
    Sandra

  • 26. Data: 2002-12-10 10:11:01
    Temat: Re: Odp: Odp: groźby karalne?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    > takimi kategoriami myślenia to nikt w końcu nie wyjdzie na ulice ...

    Dlaczego? Właśnie wtedy byłoby bezpieczniej.

    > nie, nie o takim przypadku mówie a o sytuacji kiedy ktoś
    > zwraca się o pomoc trafiając na jakąs przeszkode rezygnuje
    > z dalszej walki ...temat rzeka ...

    Tylko pojawia się pytanie - po co czekać trzy lata i być przez
    cały ten czas atakowanym jak możne sprawę załatwić jednym ciosem?

    > na tym samym co Ty ! wątpisz?

    Czasem tak. Masz przykład z wypowiedzi Kaji.
    Myślisz, że ile można być obiektem takich ataków?
    W pewnym momencie nawet święty by nie zdzierżył.
    A wiesz co się wtedy dzieje.

    > a kto powiedział,że wyłączenie to kuku dla sędziego?
    > niekiedy do zbawienie dla niego samego :-)

    Może i niekiedy tak. Ale dla innego to kłopot.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 27. Data: 2002-12-10 10:39:44
    Temat: Odp: Odp: Odp: groźby karalne?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...
    > Dlaczego? Właśnie wtedy byłoby bezpieczniej.

    jestem zwolenniczką bezwzględnego karania za krzywde ludzką ale nie jestem
    zwolenniczką wolnej amerykanki...

    > Czasem tak.

    masz prawo myślec jak chcesz :-) jednak krocze po tych samych ścieżkach
    ciemnej strony życia ...

    Sandra

  • 28. Data: 2002-12-10 11:10:53
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: groźby karalne?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    > jestem zwolenniczką bezwzględnego karania za krzywde
    > ludzką ale nie jestem zwolenniczką wolnej amerykanki...

    Gwoli wyjaśnienia - ja także. Ale co zrobić gdy okazuje się,
    że instytucje państwowe nie chcą wywiązywać się z obowiązku
    ochrony prawa?
    Co zrobić gdy pracujący w wymiarze "sprawiedliwości" mają
    wszystko w dupie i liczy się tylko by brać pensję i broń
    Boże się nie napracować?

    > masz prawo myślec jak chcesz :-) jednak krocze po tych
    > samych ścieżkach ciemnej strony życia ...

    To powiedz mi ile jeszcze lat powinno się znosić ataki na siebie,
    aż nasi szeryfi łaskawie zechcą zainterweniować?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 29. Data: 2002-12-10 12:23:23
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl wrote:
    >To powiedz mi ile jeszcze lat powinno się znosić ataki na siebie,
    >aż nasi szeryfi łaskawie zechcą zainterweniować?

    W szkole podstawowej do której chodziłam też był taki chłopiec.
    Aby wzbudzić zainteresowanie swoją osobą podchodził do innych
    i wołał: 'ja wiem lepiej, pierd.... bzdury' albo 'idź i się doucz',
    'co, spróbuj mnie tylko obrazić!' a potem: 'chcesz się bić, tchórzu?'.
    Nawet wymachiwał pięściami.
    Większość go olewała i śmiała się z tego, co go jeszcze bardziej
    denerwowało, bo bardzo chciał czuć się 'ważny'.
    Kiedyś w końcu próbował naprawdę kogoś uderzyć i dostał mocnego
    kopa w d.... Od razu pobiegł do nauczycielki z płaczem że wszyscy
    go atakują, wyśmiewają i biją.

    Tylko, że on potem dorósł ...
    Podobno pomogło mu znalezienie sobie kobiety ;)

  • 30. Data: 2002-12-10 19:53:02
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    Sandra wrote:
    > Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych