  • 11. Data: 2008-05-31 16:10:37
    Temat: Re: grill
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mikaichi napisał(a):

    > Nooo czyli zgodnie z przepisami p.poz. nie mozna palic grila na
    > balkonie. Albo w lesie.

    OIMW to takie zakazy wprowadza sie lokalnie.

    > A co do parku to nie bałdzo chyba sie kwalifikuje.

    J/w. Zakazy sa w regulaminach/uchwalach SM etc.

    j.

  • 12. Data: 2008-05-31 18:31:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1rlmv$k14$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Nooo czyli zgodnie z przepisami p.poz. nie mozna palic grila na balkonie.
    Palić może i nie.
    Ale można ustawić i włączyć... ;)

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-05-31 18:41:38
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1rlmv$k14$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Palić może i nie.
    > Ale można ustawić i włączyć... ;)

    No ja tylko o paleniu i rozpalaniu pisalem ;)

  • 14. Data: 2008-05-31 18:43:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1s64q$rav$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > No ja tylko o paleniu i rozpalaniu pisalem ;)
    Wiem, wiem...
    Podsuwam rozwiązanie, które sam zastosowałem ;)

    --
    Jotte