  • Data: 2015-05-06 19:08:27
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja dymam każdego klienta i się z tym nie kryję, zapraszam, napiszę ci
    > taką kasację, że przez tydzień na tyłku nie usiądziesz ;)

    to że na kasę dymasz to się domyślam
    a skoro zapraszasz to jakiś adres podaj (nie mailowy) abym trafił
    wazelinke lubisz ? czy może kremik wziąść :))))
    i kolegę ci przyprowadzę w zastępstwie - znam takiego co lubi takie klimaty
    :)) i chętnie mnie w tym zaszczycie wyręczy
    ja nie z tych co posuwają chłopców albo lubia byc posuwani :))