  • Data: 2015-05-06 19:36:44
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja przeczytałe, tam było że kowal zainkasował DOPIERO gdy auto zafurczało.
    > YPIżeby prawnicy brali kasę jedynie po skutecznym załatwieniu sprawy?
    > Odważne, odważne ;-)

    jakby tak brali to bardziej by się starali i tak by robili aby klient był
    zadowolony i może tak by było lepiej
    to chyba proste nie ,,,,
    np. czy mechanikowi też płacisz za nie naprawione auto ? ze łaskawie zajrzał
    do niego i powiedział że się nie da ... przed czym zainkasował 500zł

    kurcze jak ten swiat by wtedy pięknie wyglądał... mechanik mógłby miec
    czyste raczki i tylko patrzec, rozmawiać i kasowac...

    zawsze myslałem że tylko dziwka bierze zapłatę z góry ... widać palestra to
    takie dziwki w białych kołnieżykach :)))